Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, April 28, 2015

GST - UMNO TERUS GELISAH

Panas! Pimpinan Tertinggi Umno beri amaran kepada Ahmad Maslan

‎PAGI tadi Ahmad Maslan buat hal lagi, apabila mengeluarkan tweet merapu menuduh peniaga pro pembangkang sebagai punca kenaikan harga barang — peniaga pro pembangkang naikkan harga barang
Barangkali kerana bimbang dengan keghairahan Ahmad Maslan yang berterusan mengeluarkan kenyataan bodoh tentang GST, beliau dilaporkan telah diberi amaran oleh pimpinan tertinggi Umno‎.

Kenyataan bodoh Ahmad Maslan tentang GST dibimbangi akan mengurangkan majoriti kemenangan Barisan Nasional di PRK Rompin, serta menggagalkan cita-cita BN untuk menawan kerusi Parlimen Permatang Pauh.

Nampaknya pemimpin tertinggi Umno‎ sendiri tidak sanggup mempertahankan cukai GST yang sebelum ini bermati-matian didukung dan disokong oleh mereka.

Bila majoriti rakyat‎ tidak menyokong perkara yang dikatakan baik oleh kerajaan, itu tandanya kerajaan sedang 'syok sendiri' dan tidak memahami suara hati rakyat.

Bantah cukai rakus! #BantahGST — Pastikan BN kalah teruk di PRK Permatang Pauh dan Rompin

Jangan lupa! 
Tandatangan dan sebarkan, 

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA