Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, October 29, 2014

MALAYSIA SUDAH HILANG ARAH TUJU

Bukti yang diperolehi secara haram diterima di Malaysia - 
Hakim Arifin 

Hakim Arifin berkata bahawa bukti yang diperolehi secara haram juga diterima di Malaysia. Tidakkah ini akan membuka ruang kepada lebih banyak pelanggara hak perlembagaan seseorang tetapi boleh diterima pakai di sisi Undang-undang negara? Beritanya :
Rayuan Kes Liwat II Anwar Ibrahim hari ini  diteruskan dengan peguam Sangeet berkata bahawa tiga item telah diperolehi secara haram melalui tipu daya dan penipuan dan dengan itu penangkapan ketua pembangkang itu adalah menyalahi undang-undang. 

 Beliau berkata penangkapan itu telah dibuat tanpa waran. 

   Namun, Hakim Arifin berkata bahawa bukti yang diperolehi secara haram juga diterima di Malaysia. 

 Sangeet berkata Anwar enggan memberikan DNA beliau di hospital itu dan dia menggunakan hak perlembagaan untuk tidak berbuat demikian. 

 Polis, Sangeet berkata, telah menahan Anwar semalaman setelah mengetahui bahwa mereka berada di sana hanya untuk merakam keterangannya.~ Rakyat Times

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA