Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, April 10, 2014

MH370 - ISUNYA TERUS BERBELIT BELIT

Jimstone, seorang wartawan bebas dan pernah bekerja dengan NASA mendedahkan mengenai komplot rampasan MH370 :
 Jangan percaya cerita ping kotak hitam
 Awal dalam semua ini, msm itu berbicara tentang bagaimana jauhnya Lautan Hindi, dan berapa lama masa yang akan diambil untuk mendapat apa-apa di luar sana untuk mencari kotak hitam daripada penerbangan 370. Kebanyakan media berkata, ia akan mengambil masa dua minggu. BAHAWA itu adalah satu pembohongan. 
 Masa sebenar untuk mendapatkan peralatan carian yang sebenar ke kawasan tersebut adalah 4 jam atau kurang. Itulah jangka masa yang akan di ambil F-16 berlepas dari Diego Garcia dan terbang ke mana-ana saja di rantau tersebut untuk mengimbas pada Mac 2.
 Dan pada hakikatnya, dengan semua satelit NSA di sana, satelit yang begitu sensitif mampu mengesan litar bunyi dalam jam digital dari angkasa lepas, masa yang sebenar adalah SIFAR. 
Dan jika keseluruhan CHARADE ini adalah benar, itulah yang sebenarnya akan berlaku. Tetapi oleh kerana itu semua pertunjukan penipuan anjing dan kuda padi, dua minggu adalah angka yang diberi kerana untuk mereka menunggu sementara waktu untuk berkata OH, kita tidak akan menemuinya sekarang, bateri dah mati. 
 NSA mempunyai satelit yang boleh mencari anda di padang gurun jika anda cuba untuk bersembunyi di luar sana; mudah sebagaimana jam tangan digital dengan alat bunyi jam yang akan berbunyi, atau penggera padanya, atau muka jam analog digital. Ini BUKAN B.S, saya pernah bekerja untuk NSA dalam kedudukan yang lebih tinggi daripada Snowden# dan tahu apa yang sedang berlaku di sini oleh itu sila ambil ini sebagai sedikit nasihat berasingan daripada kisah penerbangan 370. 
 NSA mempunyai satelit radiotelescopic hitam dalam orbit yang mempunyai piring yang melebihi 180 kaki rentangan, satu pencapaian yang dibuat mudah oleh fakta bahawa piring itu tidak perlu disokong sewaktu di orbit tanpa berat, jadi mereka tidak perlu banyak bahan struktur di dalamnya. Teleskop ini begitu sensitif bahawa jika anda berada di luar di kampung, di padang gurun, jauh dari semua perbualan radio dan gangguan elektromagnetik, satu pemantaun dilakukan dengan bateri yang mudah beroperasi akan dapat mengesan kedudukan anda. Dan litar dalam portable FM atau radio AM adalah lebih baik untuk menyingkap perlindungan anda. 
 Anda TIDAK BOLEH MENYOROK DARI NSA WALAU BAGAIMANA CARA APA PUN meninggalkan semua alatan elektronik, jadi saya mohon bertanya - BAGAIMANA MEREKA BOLEH KEHILANGAN PENERBANGAN 370 DAN KEMUDIAN GAGAL MENDAPATKANNYA SEDANGKAN MEREKA MEMPUNYAI RADIOTELESCOPES BESAR DI RUANG YANG BOLEH MENGESAN OPERASI LITAR SERENDAH YANG ADA PADA SEBUAH JAM TANGAN? 
Seluruh penipuan walaupun perlu menghantar orang keluar untuk mencari kotak hitam itu, yang memancarkan ping berjuta-juta kali sekuat litar dalam jam tangan adalah menjijikkan. 
Apakah NSA akan benar-benar baik untuk  membantu kita? Saya katakan ..... mungkin ..... jika penerbangan 370 sebenarnya terhempas. Dan yang demikian itu tiada. Snowden

catatan dari al-husseyn

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA