Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, November 3, 2013

SUNGAI LIMAU, ARTIS HILANG IDENTITI

PANAS : SG. LIMAU BERGELEK DENGAN M. DAUD KILAU

PRK Sungai Limau, menunjukkan satu fenome baru dalam kempen kelolaan UMNO, UMNO sudah tidak menghiraukan lagi " baik buruknya " tindakan yang di ambil, apa yang penting bagai mana untuk memastikan majlis di kunjungi ramai sama ada mereka itu pengundi atau pun pemerhati. Duli UMNO menggunakan alim ulama untuk memberikan cerama-ceramah, serta para artis, tapi artis jemputan di dewan-dewan atau pun di kawasan lapang dengan menggunakan penta.

Tapi mungkin mereka merasakan strategi bagini sudah tidak mampu menyekat kemaraan pihak lawan dan mereka perlu mengambil jalan yang lebih " drastik " dengan mengadakan pertunjukkan di jalanan dan secara lebih " mendekati " jiwa rakyat, apa tidaknya, kalau kita lihat bagaimana Dato M. Daud Kilai, " raja gelek " Malaysia melayani pengundi di Sungai Limau. Lihat sahajalah rakaman di bawah.


Ttiada cara lain lagi untuk UMNO berkempen?? Hiburan memang tidak pernah lekang dari UMNO. Hiburan; salah satu sebab punca kejatuhan moral dikalangan remaja terutama Melayu yang pastinya mengikut kad pengenalan beragama islam.
 
Dan pasti ramai tertanya, jika sebelum ini kerajaan membayar berjuta ringgit untuk membawa kumpulan K-pop, berapa yang di bayar oleh kerajaan kepada artis tempatan yang tertera pada gambar di atas yang amat komited untuk kemenangan umno di Sg. Limau.???

Kepada artish tersebut tidak kah ada rasa " malu " dengan fisikal badan yang langsung tidak " menyeronokkan ", usian sudah di penghujung zaman, tapi tayap kesedaran amat nipis sekali, memberikan persembahan sedemikian rupa, malahan penonton yang paling hampir dengan beliau ialah dari kalangan mereka yang " kurang berakal ", dah lah gitu, penyanyi ini pula bergelar " Datok " Malu rasanya kita melihat telatah beliua, dan apakah pula perasaan UMNO pula yang mengundang untuk persembahan tersebut?

Jawapan Hanya Allah yang mengetahui -- wang-- wang--wang.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA