Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, September 3, 2013

SIAPA BERBOHONG ISU MINYAK

 Di paparkan satu dialog di FB antara Sdr.Zamsuri dengan Dato Tajuddin juga selaku Timbalan Menteri Asas Tani kaitan dengan isu kenaikan harga minyak.

    • Zamsuri Zakaria Tahniah Datok, akhirnya tertunai juga hajah rakyat untuk melihat kenaikkan harga minyak. tahniah.
    • Dato' Tajuddin Abd Rahman Keputusan d buat setelah d kaji buruk baik nya kpd ekonomi dan kesejahteraan rakyat. Bukan d buat sewenang2 nya atau semberono.Yg mengkaji tentu nya pakar2 yg berpengetahuan mendalam tetang ekonomi dan kewangan negara serta kebajikan rakyat. Kesilapan mereka mungkin kerana tak menjemput cik gu utk beri pendapat berdasarkan kelayakan dan pengalaman luas cikgu dalam bidang ekonomi dan kewangan.He3 , jangan marah ha.......
    • Zamsuri Zakaria bukan marah tapi itu le, dulu jgn berjanji tak nak naik itu dan ini hanya kerana nak meraih undi kini apa dah jadi tentu rakyat meletakkan ujudnya " penipuan " yang berpanjangan dan akhirnya rakyat jadi mangsa, mungkin dulu tidak ada mereka yang berkelayakan untuk membuat kajian sebelum berjanji. Masa nak naik ada pula mereka yang berpengalaman untuk buat kajian. Rakyat tertipu lagi. jgn marah le
    • Dato' Tajuddin Abd Rahman Yg berjanji segala2 nya tak naik ia lah PAKATN......AI khusus nya . Bukan BN . Jangan nak putar belit cik gu . Taktik putar belit Pakatan rakyat dah faham sangat.
    • Zamsuri Zakaria Tak apa le Datuk, teruskan perjuangan ini. Saya doakan moga-moga dato lebih berjaya.
       
       
      Di paparkan satu kenyataan dan perkiraan kedudukan harga minyak masa kini. Di mana silapnya kedua-dua harga minyak ini. Atau apakah Dato TAjuddin silap perkiraan atau pun kajinan pakar ekonomi dari kalangan mereka yang tidak pakar. Apakah kini ujudnya satu penipuan oleh BN?

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA