Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, May 16, 2013

PRU 13 - KENAPA ZAHID SOMBONG

NONE Assalamualaikum,,
Zahid Hamidi yang bertukar ke kementerian dalam negeri dilapurkan berkata rakyat malaysia yang tidak berpuas hati dengan sistem pilihanraya negara perlu berhijrah ke negara yang mengamalkan sisitem yang digemari. Zahid berperangai seperti anak kecil bermain api apabila memperlekehkan 52% rakyat yang membantah keputusan  PRU yang penuh dengan penipuan yang jelas. Zahid dan UMNO tidak boleh menutupi penipuan ini hanya dengan memutarkan kepada dakwaan sistem pilihanraya negara.52% rakyat negara bukan tidak suka dengan sistem pilihanraya tetapi

penipuan besar besaran BN terhadap sistem pilihanraya itu yang dibantah.Kenapa Zahid mencabar rakyat meninggalkan negara sedangkan sudah ramai warga asing dijadikan warganegara semata mata untuk menjadi pengundi BN? 

Zahid hanya menambahkan kemarahan rakyat dengan kenyataan itu walaupun Zahid cuba menafikan ada penipuan semasa PRU 13 tetapi apa yang rakyat nampak di depan mata sudah tidak boleh dinafikan lagi.Zahid sepatutnya insaf walaupun BN masih berkuasa hasil manupulasi sistem pilihanraya, hakikat undi popular sebanyak 52% berpihak kepada PR menunjukkan BN sudah hilang sokongan lebih separuh rakyat Malaysia jadi bila bila masa sahaja kalau perasaan marah rakyat sampai ke kemuncak, kerajaan BN boleh jatuh.Lantaran itu  ini bukanlah masa untuk Zahid celupar mencabar rakyat sedemikian rupa.

Zahid mungkin perasan dengan pengalaman UMNO yang sering menipu rakyat bahawa rakyat semuanya bodoh, untuk maklumat Zahid rakyat yang mungkin bodoh sekarang hanyalah terdiri dari 48% sahaja yang boleh diumpan dan diugut oleh Zahid.Tetapi kalau Zahid mengugut 52% rakyat yang cerdik, Zahid sebenarnya menyimbah petrol ke dalam api yang kecil, ianya boleh jadi besar dan menelan Zahid. 

Zahid memang dikenali sebagai boss pembodek tapi ingat ingatlah rakyat yang tidak suka melihat UMNO meragut harta negara, menipu untuk menang PRU, jangan bohongi diri sendiri.Tak usah minta rakyat berhijrah tetapi sebut juga penghijrahan rakyat asing ke dalam negara yang mudah mendapat kerakyatan sekiranya mereka mahu jadi pengundi BN sehingga jawaban standard warga asing ini ketika ditanya di pusat mengundi ialah BN. kepada soalan siapa yang bagi IC, jawabnya BN, ditanya apa yang dipangkah jawabnya  BN, ditanya tahukah lagu negara ku, jawabnya BN dan ditanya tahu tak parti UMNO, jawabnya juga BN!

2 comments:

  1. bukan sombong. Jadi menteri dalam negeri perlulah keras sikit

    ReplyDelete
  2. kemarahan rakyat (rakyat cina). majoriti org melayu bersama umno.

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA