Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, May 2, 2013

PR - KINI MULA YAKIN DENGAN KEMENANGAN



Kini kempen untuk PRU13 hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi, sudah banyak kajian, selidikan, malahan beberapa agensi " bekecuali " telah memberikan pelaporan kaitan dengan kemampuan sama ada pihak parti mau pun pemimpin parti itu sendiri.

Cuba kita perhatikan carta di bawah:
Nilaikanlah dengan kewarasan FIKIRAN ANDA
Paparan pada carta ini jelas menujukkan sejauh mana sebenarnya UMNO menjaga ketuanan Melayu, benarkan laungan mereka ( UMNO ), HIDUP MELAYU, KETUANAN MELAYU itu cuba di implimenasikan atau ianya sebagai satu momokan sahaja. Ini jelas menunjukkan PR lebih memberikan keutamaan dan cuba menjaga hak Melayu dengan meletakkan 145 calon berbanding dengan UMNO / BN cuma 131 calon sahaja. Kesimpulannya, jika semua 145 itu kerusi itu di menangai, 2/3 kerusi parlimen sudah menjadi hak PR

Satu petang di DUN Changkat Jering, ingin sendiri melihat bagaimana bakal MB Perak di majlis ceramah beliau di dapati beberapa cerita yang memberikan keyakinan untuk PR memerinth Perak amat di yakini. Ini kerana dalam UMNO " wang " adalah segala-galanya tanpa keringat " wang " mereka ( petugas ) sanggup melalukan perkara yang langsung tidak masuk akal, ada kalangan pemuda UMNO sendiri yang bakar bendera kerana tak dapat duit elaun atau upah perkhdimatan yang di jalankan.

YB Niza - calon MB Perak.

Selain dari itu rakan-rakan UMNO menidakkan calon dari Zamry dan di restuai oleh Najib, calon mereka Datuk Rosli Husin kemana sahaja sentiasa si boo oleh pengundi di kawasan ini. Pengundi DUN Changkat Jering & DUN Torng tidak berpuashati Datuk Rosli Husin yang bertanding. Bagi mereka,Rosli Husin bukan " winnable candidite ". 

DS Nizar bersama petugas melepaskan lelah selesai 
memasang papan tanda ,sokonglah Pakatan  Rakyat.
Dengan perkembangan terkini, dan sokongan pengundi untuk calon PR - YB Dato Sri Ir. Mohamad Niza memaksakan UMNO untuk mengimport sekali lagi Dr Mahathir untuk memburukkan DS Nizar pada 2 Mei ini. Dr Mahathir diminta datang ke Bukit Gantang untuk mematikan karier politik DS Nizar.
Menurut DS Nizar,kajian yang diperoleh melalui orang UMNO sendiri  ,UMNO hanya boleh menang 16 kerusi sahaja. Selebihnya 43 kerusi  DUN lagi PR akan menang. Justeru ,PR akan bentuk kerajaan pada malam 5 Mei itu.
Jadi mereka kini sudah keadaan terdesak. Mereka guna apa saja. Semua fitnah yang dibuat ke atas DS Nizar tidak berkesan.Rakyat terus bersama PR. DS Nizar ,pergi kesemua DUN pas bertanding untuk berkempen. UMNO cukup susah hati jika DS Nizar pergi pusing Perak. 

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA