Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, March 22, 2013

KELANTAN SATU REALITI DALAM PEMERINTAHAN


JOM TENGOK!!!!...KOLEKSI RAKAMAN GAMBAR KULIAH MAGHRIB YAB TGNA DI STADIUM SULTAN MUHAMMAD IV, KOTA BHARU, KELANTAN!!!!!!...PASTI NAJIB DAN UMNO BERTAMBAH PENING KEPALA....TIADA HARAPAN NAK TUKAR KERAJAAN KELANTAN!!!!

Sebentar tadi 21 hb Mac 2013 mulai jam 7.30 malam di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, Kelantan telah berlangsunya Kuliah Perdana YAB TGNA atas tajuk 'WASIAT UNTUK ANAK MUDA KELATE" dan bual bicara bersama Ustaz Azhar Idrus serta penam[ilan istimewa dari Ustaz Syed Norhisham dan Ustaz Haslin Bollywood.

Lihat sendiri koleksi rakaman gambar yang sudah pasti buat Najib Razak dan keseluruhan pimpinan UMNO khususnya UMNO Kelantan pimpinan Tok Pa pening kepala betapa misi Tukar Kelantan dari PAS/PR ke UMNO pada PRU 13 nanti adalah misi terlalu sukar untuk dicapai.

Majoriti rakyat Kelantan jika dilihat pada rakaman gambar-gambar, diatas masih mau mengekalkan kerajaan Pakatan Rakyat yang sedia ada.


















"Satu persoalan kini, apakah perubahan Anak Muda Kelate ini akan menular ke seluruh negara? Kita berdoa untuk itu dan ianya melambang satu permulaan untuk kesejahteraan Umat seluruhnya.

Tema perhimpunan: ANAK MUDA KELATE BERMARUAH.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA