Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, March 23, 2013

ISLAM DAN UMNO - DI MANA SILAPNYA


Setiausaha Agung Umno, Teuku Adnan Teuku Mansor mengesahkan bahawa Umno bukan parti Islam apabila parti itu tidak mengambil satu potong ayat Al-Quran pun untuk dijadikan panduan atau pun ingatan di dalam parti tersebut. 
Kata Adnan dipetik;  “Umno sebagai parti yang menyokong perjuangan kebangsaan Melayu tidak pernah menggunakan walau sepotong ayat al-Quran pun dalam urusan politik…" Kenyataan beliau itu dilaporkan oleh portal rasmi Umno, Umno online.

Sudah terang lagi bersuluh, lihatlah ucapan pemimpin-pemimpin Umno di semua peringkat, apakah rentak politik mereka disulam atau diikat berpandukan ayat-ayat Al-Quran atau hadis?…apakah mereka beranggapan cara Nabi Muhammad SAW berpolitik tidak mengikut rentak wahyu? Atau apakah mereka beranggapan juga pendekatan yang diambil Nabi Muhammad SAW apabila berhadapan dengan masyarakat tidak berpandukan wahyu? Tersilap besarlah apabila mereka beranggapan begitu. 

SATU Dosa paling besar Umno melebihi 1000 dosa kemungkaran yang lain ialah menolak tuntutan kalimah syahadah serta dengan tegas menolak hukum Allah SWT (hudud) dengan alasan-alasan yang berbaur kekufuran dan mereka menganggap Allah SWT itu buta, tuli, pekak dan bodoh.

Terbaru, perhatikanlah bagaimana penyokong Umno meletakkan sifat amarah mereka terhadap YB Tian Chua dek kerana dihasut oleh media kerajaan yang penuh perkauman, itukah sifat penyokong dari parti yang dikatakan maksum (tiada dosa)? Apakah pemimpin Umno mengiyakan atau membenarkan tindakkan penyokong mereka itu? Benarlah kata-kata Tun Dr Mahathir Mohamed bahawa Barisan Nasional adalah syaitan yang dikenali.
Terima kasih Tun Dr Mahathir kerana kata-kata anda membuatkan rakyat berfikir yang mana kaca dan yang mana permata.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA