Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, March 11, 2013

DSAI BERSAMA PENGUNDI DI CHANGKAT LADA


10 Mac 2013, selepas DSAI bersama dengan penduduk di Kg. Padang Tenggala, beliau terus menghilir lagi dan singgah pula di Kg. Tua, Lambor Kanan dengan sembahyang berjemaah Mahgrib dan tazkirah sebeluam beliua terus menghilir ke Felcra Changkat lada.

Sesampai di Changkat Lada, Kawasan pejabat Felcra wilayah Perak Selatan, beliau merasmikan pondok UPU kawasan ini. Dan pantas terus ke padang tempat perhimpunan.


Sesampai di tapak perhimpunan beliau dengan di iringan calun Parleman Pasir Salak dengan " berjiwa rakyat " DSAI duduk bersama rakyat di padang sementara menunggu giliran untuk berucap.


Sebahagian dari orang ramai dan " pengundi " yang hadir serta memberikan pengakuan untuk sokongan kepada PR di PRU13 nanti.


Kehadiran pengundi memang sungguh menggalakkan. Apakah ini satu pratanda kemenangan untuk PR? Allah sahaja yang mengetahuinya


Sebahagian dari VVI yang hadir, Calun DUN kg. Gajah, Mazlan Aliman, Shariffudin Nasation, Dr. Muhaiman, Dr Mohd. Nor Manutty, Subki Latiff.


Biasa DASI menyampaikan ucapan.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA