Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, January 2, 2013

130313 PRU13


 
PRU 13 akan meninggalkan dan mencipta sejarah kaitan dengan pengurusan pilihanraya itu sendiri, ini disebabkan pada PRU14 nanti, kerana SPR akan di dipindahkan di bawah pentadbiran Parlimen, masa kini ianya di arah dengan kuasa-kuasa JPM ( Jabatan Perdana Menteri ). Jadi pihak kerajaan khususnya PM telah merisik untuk mengadakan PRU 13 pada tarikh keramat itu, ia itu pada 13 - 03 - 13


SPR akan berkhidmat dengan Parlimen selepas PRU13

Apakah tarikh ini memberikan satu kesan dan kejutan pada rakyat Malaysia yang sudah melebihi 50 tahun bersama kerajaan Perikatan dan di gantikan dengan Barisan Nasional, dan sudah ada 6 PM - Tengku Abdul Rahman, Tun Abdul Razak, Tun Hussein Onn, Tun Mahathir ( umno haram dan di gantikan dengan Lee Liong Sik ) diambil alih semula oleh Mahathir, Tun Abdullah dan kini Najib.

Rasuah - membebani UMNO / BN kini
 
Mengikut Ramalan juga pucuk pemerintahan Malaysia berpandukan kepada RAHMAN, dengan itu sahlah Najib adalah PM terakhir dalam pemerintahan UMNO / BN.  

Negara akan menyaksikan satu kejutan besar daripada rakyat Malaysia. Sikap pengundi yang sedang mengambil langkah berhati-hati, memerhati, senyap, bersahaja, cool dan pintar hanya akan bertindak melalui peti undi untuk membuat satu keputusan muktamad yang luar biasa. 

 


Putra Jaya - mercu pemerinahan Kerajaan Malaysia
apakah ianya akan bertukar tangan di PRU13 nanti? 

Keluar biasaan PRU 13 dengan PRU yang lain ialah, apakah kelainan ini akan menyebabkan UMNO / BN tumbang... hanya Allah yang mengetahuinya:

  1) PRU-13 adalah julung kalinya menyaksikan rakyat Malaysia mempunyai pilihan Perdana Menteri secara mutlak iaitu antara Anwar Ibrahim dan Najib Razak. Rekod mereka berdua sudah berada dalam 'poket' pengundi. 


Anwar anak didik Mahathir dan Najib pernah 
berkhidmat dengan Anwar
 
2) PRU-13 pertama kalinya rakyat boleh mengakses maklumat dan isu pilihanraya dari parti pembangkang secara langsung melalui teknologi maklumat seperti internet dan sms. Kuasa Facebook, twiter dan blogspot sudah pasti akan akan mewarnai keputusan PRU-13. 

3) PRU-13 pertama kalinya rakyat Malaysia telah melihat sampel 5 buah negeri yang diperintah oleh pembangkang sebagai tahap 'kemampuan memerintah' untuk pengundi terus memilih dan menerima pembangkang sebagai Kerajaan Baru Negara Malaysia.

4 ) PRU-13 juga telah membangkitkan " Amanat  Haji Hadi " di mana AMANAT ini diterbitkan 31 tahun yang lepas, kenapa, apakah terdesak yang amat sangat kepada UMNO masa kini. Untuk itu Amanat ini dikaitkan dengan angka 3113

Akhirnya, untuk memastikan UMNO / BN kecundang kita perlu membulatkan tekat untuk menegunakan icon ABU ( asalkan bukan UMNO )

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA