Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, May 3, 2012

AKU MERAYU.... UNDI LAH AKU DI PRU13 NANTI.



Ini adalah contoh satu surat rayuan dari seorang calun untuk meneruskan kepimpinan, tapi kenapa perlu meminta sedekah, apakah rakyat Malaysia kini sudah hilang daya fikir untuk menilai kemampuan sesorang yang boleh di jadikan pemimpin. Apakah indikator kepimpinan, hanya dengan merayu. 

Sedih kepada menteri ini yang perlu merayu, secara rasmi kepada pengundi untuk sokongan, apakah selama ini YB dah berkhidmat dengan baik, jujur, amanah. Kalau gini caranya YB telah gagal dalam kepimpinan dan sudah pengundi tidak akan mengundi YB lagi. Maaf.

Ini transkrip apa yang si penerima surat ini tulis, bukan aku tulis:
It gave me a shock when the envelope stated "URUSAN SERI PADUKA BAGINDA" and I thought it was something serious. Dear BN, my vote doesn't rely on a letter that you've sent which try so hard to tell me how good you are and you are "effective", with "proven track record & experienced" and "capable". Please do not waste tax payers money sending letters like this. Thank you. ( terjemahlah sendiri.... ok )
ehsan macam-macam ada.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA