Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, April 16, 2012

CURI API - BUDAYA YANG MEMALUKAN



Keratan akhbar kaitan dengan cerita yang cukup memalukan, kenapa jadi bagini, apakah mereka tidak cukup wang untuk memastikan keperluan sebagini tidak berhutang? Atau apakah memang menjadi amalan kepada pemimpin UMNO untuk sentiasa menipu rakyat?

Atau apakah memang mereka sentiasa menjadikan rakyat adalah untuk ditindas dan rakyat yang memberikan kepercayaan kepada mereka, rakyat lah yang menanggung setiap perbelanjaan mereka?





Siapa kalangan mereka yang memalukan ini?
Siapa pula yang memilik bunglow ini? Apakah penghuni banglow ini yang mencuri bayaran letrik tersebut? Mungkin kah mereka. Yang penting satu penyiasatann perlu di jalankan..





No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA