Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, January 15, 2012

ABLUM - KONVENSYEN PR DI ALOR STAR

Kini PR - Pakatan Rakyat ( gabungan PKR, DAP & PAS ) melangkah dengan penoh yakin dan percaya dari sebuah negeri ( Kelantan ) kini sudah ada 4 - 1 negeri ( Kedah, Pulau Pinang, Selangor - Perak ), juga dengan kehendaknya Putra Jaya pasti dalam genggaman ( insyaallah ), perubahan rakyat amat ketara sekali. Setelah berjaya dengan konvensyen 1 di Selangor, 2 di Pulau Pinang dan semalan 14 Januari Kedah telah menjadi tuan rumah. Mungkin juga ianya melambangkan ketua kerajaan negeri dari gabungan PR itu sendiri. PKR Selangor, DAP Pulau Pinang dan PAS di Kedah. Tahniah sekali lagi.


Barisan kempimpinan PR - di Konvensyen Pakatan Rakyat Ke-3
di Stadium Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah, di sini, hari ini.

DSAI - tidak ada halangan lagi bagi PR untuk meneruskan pejalanan ke Putra Jaya, rakyat telah memberikan " signal " mereka akan bersama-sama untuk memastikan perjalanan tersebut. Untuk itu kepimpinan PR akan melibat gandakan usaha kearah kemenangan tersebut.

Bagi Timbalan Presiden PAS, Sdr. Mat Sabu dengan rasa cukup yakin untuk menang dan memberikan nasihat kepada rakyat jangan memberikan undi kepada Pakatan Rakyat setelah Malaysia bankrap, sebaliknya perlu berbuat demikian pada Pilihan raya Umum ke-13 akan datang. Ianya penting, kerana dengan kemenangan di PRU Ke-13 ianya membolehkan Pakatan Rakyat menyelamatkan negara dari kejadian itu.

peserta konvensyen dari setiap parti gabungan.

jemputan khas di majlis perasmian konvensyen

jemputan di majlis perasmian

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA