Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, December 16, 2011

MAYC - PERSIDANGAN AGUNG KE 51

16 Dis. 2011, D' Village Air Kroh, MAYC Kebangsaan telah menghimpunan para perwakilan dan pemerhati kelab gabungan dari seluruh negera di Mesyuarat Agung ke 51 yang di adakan di Melaka dan di rasmikan oleh YAB Ketua Menteri Melaka itu sendiri. Penglibatan mereka dari kelab belia peringkat cawangan, kawasan, daerah, negeri dan di kebangsaan. Sejumlah hampir 300 perwakilan hadir di mesyuarat tersebut.



Barisan EXCO MAYC Kebangsaan bersama YAB Ketua Menteri
di majlis perasmian tersebut. Beliau di api oleh Presiden dan Timbalan Presiden.

Dalam ucapan YAB, memang jelas kepimpinan yang sedang memerintah pada masa ini masih tidak kelihatan untuk membawa generasi belia kini kearah memahami " jiwa keislaman ", beliau lebih mementingkan semangat hidup yang lebih kearah " ala kebaratan ". Suasana negara yang hampir dengan PRU13 memberikan YAB tidak dapat lari dari mengkritik dan melebalkan kerajaan PR yang memerintah gagal dalam memastikan kebajikan rakyatnya. " Semua gejala sosial para belia masa kini yang memonopoli kejadian terletak di negeri di bawah pemerintahan PR, buang bayi, mat rempit, dadah, tidak demokratik, sabagai contoh di Sekolah Harapan, 6 yang termengandung adalah dari Kelantang " ucapan beliau di sambut dengan pekekitan oleh hadirin. Mungkin perwakilan Kelantan dan negeri-negeri PR yang lain terusik sanubari mereka.



YAB memukul gong tanda Mesyuarat Agung Tahunan ke 51 MAYC

Kebangsaan selamat di rasmikan.

MAYC Kebangsaan juga mengambil inisiatif untuk memberikan penganugerahan kepada mereka yang telah mencurahkan khidmat bakti dalam memperjuangkan " arena pembangunan belia " di semua peringkat ( cawangan, kawasan, daerah, negeri & kebangsaan ) penglibatan mereka tidak mengenal erti penat, juga turut menghabiskan wang ringgit dan tidak mengira masa. Atas keprihatinan tersebut bintang peringatan JC ( Jasa Cemerlang ) ini di lahirkan.




Barisan " Mantan " kepimpinan belia yang menerima anugerah



GM sedang di sematkan JC oleh YAB KM



Penulis bersama rakan seangkatan Tn. Hj. Nuri ( mantan Exco MAYC Perak )
merakankan gambar kenangan bersama YAB KM.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA