Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, December 13, 2011

GEMPAR - POMPUAN ADA TIGA & EMPAT PAYU DARA

Kepada semua pengunjung di dahului dengan kemaafan " terlayarnya " kisah " durjana " ini, walaubagaimana GM dapat kisah ini juga dari blog engkawan yang lain. Jadi difikirkan " mungkin " ianya sesuai untuk pengetahuan pengunjung-pengunjung yang lain.

Motifnya ialah bagaimana hebatnya dunia perubahan masa kini, para sainstisnya, kalau tak kuat keimanan para sainstis boleh menidakkan " kekuasaan Allah "

woman with 4 boobs

gambar 1

woman with 3 boobs

gambar 2

Gambar kedua ialah Maria Alaimo seorang wanita dari Staten Island, New York.Dia memenangi kes mahkamah terhadap pakar bedah plastik yang meninggalkan dengan kecacatan gelembung dua yang dibuat beliau kelihatan mempunyai 3 buah dada. Dia meyakinkan juri bahawa Dr. Keith Berman runtuhkan dada beliau dan beliau perkahwinan apabila dia pergi di bawah pisau. “Saya harap ini tidak memberikan wanita lain keberanian untuk melangkah ke hadapan untuk mengatakan sesuatu yang berlaku,” kata Alaimo. “Mereka tidak perlu bersembunyi di sebalik tudung yang besar dan turtlenecks besar.”

Pada mulanya Maria Alaimo mahu meningkatkan saiz cawan untuk 36C pada tahun 2003. Menurut Advance, Berman menyimpang dari rancangan asal pembedahan semasa operasi dan bukannya “tergelincir implan ke dalam tempat satu-satunya ia patut,” yang meninggalkan Alaimo berparut dan menjadi cacat. Dalam menutup kenyataan, peguam pakar bedah mendakwa Alaimo “tidak bimbang tentang mendapatkan maklumat yang sesuai. Dia hanya mengambil berat tentang pembedahan dilakukan. Beliau adalah misi untuk memperbaiki beliau rupa-untuk melawan jam.”

Pembedahan dijalankan oleh Dr Keith Berman – juga kemudiannya membawa kepada perceraian Cik Alaimo dari Alaimo Dominic hubby selepas dia enggan menanggalkan baju kerana perasaan malu, beliau mendedahkan. Cik Alaimo memohon $ 5million ganti rugi dari Dr Berman. Dr.Berman berkata beliau “benar-benar” mengkaji semua risiko dengan pesakit sebelum prosedur, memberitahu juri: “Dia hanya berkenaan dengan sebahagian glamor”

Pada gambar pertama, seorang wanita dengan 4 buah dada, tetapi saya tidak tahu yang itu ..

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA