Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, October 13, 2011

ZAHRIN - TERIMA KASIH TINGGALKAN PKR



YB Bayan Baru - Dato Seri Zahrin
Ahli Parlimen Bebas

" Selepas ini Dewan Rakyat akan menambah pewangi di dalam dewan apabila YB Bayan Baru Dato Seri Zahrin mendedahkan wakil-wakil rakyat dalam PKR adaklah berdaki dan najis sahaja. Beliau memetik buku SHIT tulisan sasterawan negara Professor Emeritus Dato Shahnon Ahmad dan menganggap apa yang tinggal didalam PKR hari ini hanyalah SHIT sahaja "

Baca isu di bawah pula, siapa yang busuk?

Zahrain ( gambar atas ) YB Bayan Baru yang juga Presiden Persatuan Bola Sepak Pulau Pinang (FAP) berharap agar kerajaan mempertimbangkan semula untuk menaikkan cukai rokok, arak untuk memastikan kantong FAM berisi. Beliau juga dukacita sejak kerajaan mengharamkan pengiklanan tersebut di stadium dan di setiap pertandingan mutu permainan bola sepak di negara ini terus merosot.

Sukan bola sepak memang amat popular di seluruh dunia termasuk Malaysia dan ianya juga memerlukan dana yang cukup tinggi untuk memastikan pasokan itu sentiasa cemerlang dan dana kewangan yang kukuh amat diperlukan. Kita tidak boleh lari daripada elemen itu.

Untuk menambah dana tersebut Zahrin mencadangkan agar kerajaan berusaha meningkatkan pendapatan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) sebanyak RM30 juta setahun dengan menggunakan kutipan cukai rokok dan arak bagi meningkatkan mutu bola sepak Malaysia agar setanding dengan negara maju dan bermatlamatkan memperbaiki mutu pasokan peringkat negeri mau pun kebangsaan.

"Jika dibandingkan dengan pendapatan bola sepak Jepun iaitu kira-kira AS150 juta setahun, jumlah yang diterima FAM tidak mencukupi," katanya pada sidang media di lobi Parlimen pada Rabu.

Kalau itulah pandangan dan cara YB ini berfikir memang sesuai beliau meninggalkan PR ( khususnya PKR ). sebenarnya tindakan kerajaan menghalang pengiklanan rokok dan arak adalah perjuangan rakyat satu ketika dulu, dan kerajaan akur dengan tuntutan tersebut. Tiba-tiba wakil wakil rakyat pula yang ingin mengembalikan saranan rakyat tempoh hari.

Agaknya mungkin kalau tak ada sumber yang haram sabagini ramai ahli parliman dari UMNO / BN dan Bebas sentiasa kekeringan kantongnya. Kita juga masih teringa-inga bagaimana mereka menentang pemberian warga emas di Pulau Pinang tempoh hari. Wang yang " bersih " itu dikatakan wang judi tapi kini siapa yang sebenarnya sangat berminat dengan wang judi.

TAHNIAH KERANA MENINGGALKAN PKR
idea asal dari mStar


3 comments:

  1. Dan kalau ada lagi ahli2 yg masih bersikap seperti ahli2 amno laknatullah ... sila berambus... anda tidak diperlukan... pimpinan parti mesti tegas, terajang keluar makhluk2 yg tak berguna ini..

    ReplyDelete
  2. AllAH maha adil dan maha mengetahui...byg kan manusia ini masih dok dlm pakatan....FAP pun tak boleh nak tadbir..dahlah minta gelaran DSAI dilucutkan.. gelaran dia? dasar muka kulit babi..

    ReplyDelete
  3. tengok muka dan mulut dia pun kita dah tau apa jenisnya dia ni......mulut busuk suka buat fitnah patut ditendang drp PKR....

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA