Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, October 29, 2011

NAJIB - CALUN PELAKON UTAMA TERBAIK 2011



Najib belajar mengambil wudhuk?

Apakah perbuatan dan tata kelakuan Hamba Allah ini mendapat keredhaan dari Yang Maha Esa dan Kaya, di mana letaknya keimanan seorang hamba kepada " tuan " nya, mungkinkah Najib meletakan keimanan dan ketaaqwaannya pada lense kamera untuk tuntonan ramai pihak.

Adakah kita masih ingat, semasa satu piliharanraya, di mana wakil dari UMNO sanggup turun padang dengan menyembah pangkal pokok getah sambil menoreh, bagitu juga dengan satu lagi PRK yang ini belaku di Kelantan, kepimpinan UMNO juga sanggup " merehat " diri dirumah-rumah pengundi untuk ambil hati mereka.

Jadi apakah dengan mengambil gambar sedang berwudhuk ini akan dapat menaikan image PM dan di jadikan bahan modal untuk mengurangkan " amarah " rakyat terhadap kepimpinananya?

Apakah Sdr. Ahmad Maslan ada persamaan antara beliau dengan Najib, Ahmad Maslan
bergambar sambil menoreh getah di PRK Manek Urai.., sedangkan Najib bergambar mengambil wudhuk.

Untuk meraih sokongan dan mendapat undi mereka berdua seorang Presiden dan seorang lain Setiausaha Agung sanggup " merendahkan diri " ke tahap yang paling rendah. Apakah rakyat Malaysia kini sudah boleh ditipu sedemikian rupa? atau ia melambangkan betapa hipokritnya kepimpinan UMNO masa kini .. Semuanya nak dipolitikkkan sampaikan ambil wudhuk dan menoreh pun boleh di lakunkan dan dijadikan bahan pameran...

Hanya untuk pengetahuan Bernama dan
beberapa blog penyokong UMNO tegar,
telah menyebarkan gambar Najib tersebut.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA