Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, October 16, 2011

CALUN PRU 13 - WANITA MLN PUTERI

Di panjangkan paparan di bawah, kerana memang ianya tidak akan terdapat di dada akhbar perdana hak milik UMNO. Tapi ianya terpampang di dada-dada akhbar Cina.

Lihat dan buatlah telahan apa sebenarnya yang berlaku, di mana dan kenapa " si apek " ini sanggup memeluk Kak Izat dan bagaimana pula Kak Izat merelakan dirinya untuk di peluk?


Amboi-amboi, sedapnya di peluk,, tu yang dikatakan menggatal.....
Hebat Kak Ezat, patutlah HUDUD di tentang habis-habisan oleh pihak UMNO,

dari peringkat ahli biasa, hingga ke peringkat mereka Menteri

Kini Wanita UMNO sebagai " left wing " sedang berusaha untuk memastikan gulongan wanita di berikan peruntukan 30% di semua " lokasi " perjawatan. Khususnya di peringkat pengurusan dan pentadbiran. Tapi apakah kretiria yang menjadi garis ukur dari Wanita UMNO membuat tuntutan tersebut? Atau sudah ada satu tawaran sehinggal Kak Izat sudah bersedia dengan calun-calun yang ‘winnable’ atau calun-calun yang pasti ada ummph, bergetah, teliur dan menawan sehinggakan tidak dapat tidak DS Najib pasti akan berkenan dan amat sukar untuk menolaknya kelak.

Atau apakah cun melecunnya Puteri UMNO sudah dapat mengatasi " ketuaan " Wanita UMNO dalam menagih simpatai perjawatan dari PM Najib. Atau apakah perlantikan menteri untuk Ketua Wanita Umno sebagai satu " perli " kepada Kak Izat? Sedangkan kementerian Kak Izat sendiri dan jawatan beliau juga sering di cerobohi oleh FLOM.

Perjuangan untuk 30% bagi wanita mungkin terlalu awal dan mungkin juga boleh memberikan kesan yang negatif kepada bakal-bakal calon yang diramalkan untuk menyertai pertandingan itu nanti.

Janganlah TERLALU menggatal kak Izat 0oi....

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA