Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, September 17, 2011

PAS - BERAYA DENGAN PENOH KESYUKURAN


Kg. Gajah 16 Sep. 2011 ( Jumaat ), kerjasama antara Pas Kawasan parlimen Pasir Salak dan MTD Kg. Gajah telah berjaya menganjurkan Majlis Adilfitri dan MTD Kampong Gajah di berikan penghormatan untuk program tersebut.



Majlis di uji oleh Allah dengan hujan yang lebat dan hujan mulai reda mulai jam 5.00 petang. Walau pun ianya adanya ujian Allah, peminat, penyokong dan ahli PAS tetap menghadirkan diri dengan penoh rasa tanggongjawab dan semangat serta rasa kekitaan yang kental kepada organasasi amat jelas terbayang.



PS PAS Perak - Ustaz Abu Bakar Husin

Ustaz Abu Bakar, mengingatkan kepada ahli-ahli parti agar bersedian dari sekarang kerana hanya dengan " ikatan kekeluargaan " dapat di rampas pengurusan kepimpinan di Malaysia pada PRU 13 nanti. Rakaman tahniah juga kepada PAS kawasan yang berjaya mengajurkan majlis dan tahniah juga kepada mereka semua khususnya kepada ahli-ahli yang dapat menghadirkan diri walaupun kekangan cuaca yang menguji kekuatan dan komitement kepada aktiviti parti.



Pesembahan nasyid oleh Kumpulan Nur Salam dari Sungai Gading,
Tapah di bawah pimpinan Ust. Danial b. Abdul Hamid.



Khemah muslimat



Kepimpinan PAS, Ust. Mustafa, Mazlan Aliman dan Razman Zakaria



NYP PAS kawasan Ust. Mustafa Shaari bersama dengan
Dewan Perhimpunan PAS Kawasan Pasri Salak.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA