Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, June 14, 2011

FELCRA - TERUS DI PERKUDAKAN

Sesalinan kad jemputan ini adalah untuk renungan khusus kepada mantan YB Sungai Manik: Ibrahim Katob yang menyatakan, ramai blogger kini hanya pandai mengutuk dan mengkritik tanpa bukti kukuh kaitan dengan salah laku pemimpin pemerintah khususnya dari UMNO


Muka depan kad jemputan jelas tertera lambang Felcra.


Aturcara majlis jelas memperlihatkan bagaimana masyarakat sekitar Kampong Gajah, selain dari ketua jabatan yang sudah pasti menjadi " orang suruhan " ialah pegawai-pegawai Felcra itu sendiri. Sejak YB Tajudin dilantik Pengerusi Felcra hampir semua program di buat di Felcra. Sama ada kaitan dengan Felcra itu sendiri - sudah tentu dan program kerajaan negeri yang lain.

Hari Belia peringkat negeri di Dewan Serbaguna Felcra, semua tenaga kerja Felcra perlu turun padang untuk memastikan persiapan di uruskan dengan baik, seolah-olah Felcra adalah agensi di bawah jabatan Belia dan Sukan.

Kepada rakan-rakan UMNO kenapa UMNO terus menyalah gunakan kuasa, kenapa perlu mengambil wang peserta felcra untuk tujuan Mesyuarat Agung Perwakilan, apakah UMNO sudah miskin?

Fikir-fikirkanlah, masa depan orang Melayu, pergi luar negara Kerajaan yang bayar, pergi ambil pingat ulang alik guna kapal terbang kerajaan, tidur di hotel kerajaan yang bayar, pergi merisik untuk kelurga guna duit rakyat, hidup kaya raya rakyat papa kedana.

Kenapa terus menipu?
Ingatkanlah hari pembalasan

Memang tidak dinafikan orang kampong masih jauh ketinggalan daya fikirnya, tapi janganlah pemimpin pula mengambil kesempatan atas kelemahan tersebut.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA