Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, May 31, 2011

BOB - DI MASJID LAMA


Masjid Lama, Kg. gajah kini telah semakin popular dengan " majlis " pengajian, boleh di katakan setiap malam ada pengajian, sebulan sekali diadakan qiamulail, setiap subuh Sabtu diadakan kuliah subuh, Magrib diaadakan " kelas " pembentangan kaitan fardu ain, kifayah, bab pekah, tauhid dan ilmu faraid. Masa kini " subjek " alam kubuh dan peristiwa di Padang Mahsyar telah menduduki ranking no. 1 dari sudut kehadiran jemaah.

Kehadiran Bob Lokman di sambut
oleh para jemaah pada 31 Mei yang lepas.


Bob yang pernah popular sebagai " celebriti " memberikan ceramah kaitan dengan petistiwa hidupnya dari seorang pelajar, ke alam remaja, terjebat dengan dunia alam perniagaan dan kemudian ke alam hiburan.

Dengan kehendak Allah, semasa serangan jantung dan terlantar dengan wayar yang penoh di badan Bob mula mengingati kebesaran Allah. dan antara 3 badan yang ada kaitan dengan Islam ( Tabligh, Arqam dan PAS ) secara rendah diri Bob memilih PAS untuk meneruskan penghidupan hariannya.



t/t buku terbitan sendiri " aku, isebellah & Tok kenali "


sebahagian jemaah yang tekun mendengar penerangan Bob.

Bob - gaya soerang celebriti


lagi dari sudut berlainan, jemaah yang hadir.


Bob menandatangani buku terbitan sendiri " aku, isebellah & Tok kenali "
yang dibeli oleh jemaah pada malam tersebut.


bergambar dengan Ust. Mustafa ( T.YDP PAS Pasir Salak,
Yeop dan Ust Amir.

Bob bersama Pengerusi Masjid, penulis dan Us. Amir

Bob bergambar untuk memori semasa berada di Masjid ini.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA