Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, March 28, 2011

PROF. KANGKONG DARI UKM - ULAS ISU ANWAR

Apakata Pensyarah UKM, Prof: Dr. Nidzammudin Sulaiman, beliau adalah pensyarah Sains Politik mengkritik berkaitan dengan kedudukan DSAI dalam isu liwat & video. Sinar Harian Isnin 28 Mac.

" Sudah sampai masanya bagi Ketua Pembangkang, DSAI berundur dari kancah politik negara, walaupun beliau belum pasti terlibat dalam skandar itu, sedikit sebanyak ia akan turut memberi kesan bagi imej dan reputasinya berdasarkan rekod sedia ada termasuk perbicaraan kes liwat yang sedang berlangsung di makkamah "

" Orang akan jadi muak. ini tidak kira sama da beliau bersalah atau pun tidak kerana bagi seorang pemimpin politik apa yang lebih utama adalah kepentinghan rakyat, bukan permainan politik yang berulang-ulang"

Berikan pendapat anda tahap dan daya kemampuan prof. ini berfikir dan berhujjah?

1 comment:

  1. mangkuk ni berhujah macam budah baru habis sekolah darjah 6 rendah je, tak layak dia jadi pensyarah

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA