Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, March 28, 2011

DSAI - HIDUP MU CUKUP TERSIKSA


Kini jelas DSAI adalah liabiliti kepada kerajaan Najib, UMNO / BN. Apa sahaja yang mereka lakukan semua ada dalam simpanan DSAI, sebut sahaja nama siapa dalam senarai Najib, sebut sahaja siapa yang pernah dalam kepimpinan UMNO, walaupun pada masa kini mereka sudah "berehat" tidak ada apa-apa jawatan mau pun berjawatan yang dianugerahkah kerana mengenang budi mereka. Contohnya Pengerusi Risda. Apakah kini ada perancangan dan niat dari mereka yang tertentu untuk melenyapkan beliau dari industri pempolitikan di Malaysia.

Untuk itu cuba kita perhatikan perancangan dan tindak buat oleh golongan tersebut terhadap DSAI, dan fikir-fikirkanlah....

edarkan video DSAI untuk tontonan ramai

Kes yang melibatkan Tun Mahathir, di mana DSAI perlu direhatkan di Penjara Sungai Buloh selama 6 tahun, apa yang tak dilakukan oleh mereka,mata beliau lebam, tidur atas lantai, penghakiman yang memihak, hakim yang tidak releven dan akhirnya Malaysia di malukan di mata dunia dalam penghakiman Liwat 1 ini.

Pembebasan beliau oleh Tun Dollah telah menyebabkan Malaysia rioh rendah, dalam pada PRU12, dengan kemampuan luar biasa DSAI, DAP dan PAS dapat duduk semeja dan berganding bahu akhirnya menafikan hak 2/3 di parlimen. Kemudian dengan perancangan yang rapi DSWA meletakkan jawatan di Permatang Pauh terus memberikan laluan kepada DSAI bertanding, dan berjaya dengan majoriti yang bertambah, di nobatkan sebagai ketua pembangkang dalam kebinate bayangan PR.

BN bertukar pemerintah dari Tun Dollah kini di serahkan kepada Dato Najib, Dato Najib meneruskan idealisme Tun M, meneruskan fitnah, fitnah dan memfitnah.

Kisah Liwat 1 dah selesai, kini kait pula dengan Liwat 2, mungkin perancangan mereka gagal dan terbit pula rakaman video seks. Semua melibatkan DSAI. Jahat dan bagitu bernafsu sekali DSAI ini? Kalau gitu, dengan adanya kes terbaru ini apa salah pihak berkenaan yang seolah mendapat restu pihak tertentu dedahkan saja tape tersebut, edarkan kepada semua pihak untuk di nilai. Selagi video ini di sorok selagi pihak rakyat tak mampu untuk menerimanya. Ini berlaku kerana sebelum ini kerajaan telah terbukti banyak kali memfitnah DSAI melalui kes liwat yang jelas bangang.

Kes liwat I memang mengarut. Kes liwat II juga begitu. Dalam kes ke2 terbukti pihak yang di liwat sebelum membuat pelaporan sempat berkunjung dan memohon restu Najib, Rosmah, Ezam, kemudian peliwat telah meliwat sejumlah 9 kali dan pada 28 Jun adalah liwat terakhir. Seluar dalam yang diliwat pula di ambil dari rumah tunangnya. Dengan kes yang bertambah mengarut ini menyebabkan pihak kerajaan " terlupa " dengan kes-kes yang lain, masih ada kes rogoh, kes bunuh, kes rompak yang masih tertangguh, tapi Kes Saiful yang diberikan keutamaan. Sedangkan Saiful masih " happy " . Pembelaan yang diberikan oleh pihak kerajaan ini seolah-olah memperlihatkan sendiri betapa " bangangnya " kerajaan itu.

Kalau pihak ingin mempertikaikan " moral " DSAI ianya amat sensitif sekali kerana kalau diperhatikan siapa Rahim Tamby Chik, Siapa dia Chua Soi Lek, bagaimana " para hakim " di mahkamah, bagaimana campur kerajaan dalam siasatan polis, bagaimana dengan kes Altantua, Kes PKFZ, korupsi dengan keruntuhan bangunan stadium, kehilangan rekod kehadiran Altantua keMalaysia, banyak lagi yang cukup memualkan.

Itu belum masuk lagi kes adun yang bunuh diri ataupun ditemui mati dalam bilik hotel. Jangan dilupakan isu menteri umno yg terkait dengan skandal rogol amah ataupun gay. Kesemua di atas ada kaitan dengan moral. Samada rasuah, tidak amanah, menipu, berzina ataupun gayying semua cukup. jadi kesimpulannya edarkan video tersebut untuk penilaian semua pihak dan bukannya orang tertentu sahaja.

Masih adakah lagi video lucah yang membabitkan DSAI?

Ummi Hafilda ada 18 set video DSAI, sejak 1999 beliau menyimpan video-vide.o tersebut dan kini tiba masa beliau membua pendedahan. Syabas Ummi. Sudah pasti pendedahkan klip seks terbabit akan menyebabkan dsai jatuh bertangga-tangga. Bukan satu tangga. Tapi bertangga-tangga. Bukan senang nak cipta konspirasi. Tapi kalau pemimpin sendiri yang mendedahkan kelemahan diri, mereka akan jatuh sendiri. Tak perlu bantuan konspirasi pun. Heh. Sudah tentu pendedahan ini akan berpihak kepada umno + kerajaan.

Ummi mengesahkan beliau tahu siapa yang simpan. Hanya menunggu masa dan ketika saja untuk menyangkannnya. Selepas itu dedahkan klip lucah terbabit kepada umum. Tanpa perlu umno bersusah payah memecahkan kepala hotak menjatuhkan dsai, kerana ini jalan yang paling mudah untuk dsai undur diri.

Kurung DSAI dalam Penjara Rumah

Kini DSAi cukup " tersiksa " malahan bukan sahaja diri kaum keluarga juga terlibat, kaum keluarga turut terpalit malunya atas setiap pertuduhan yang diterima oleh DSAI. Memang sukar untuk kerajaan mencari bukti penglibatan DSAI dalan kes dan skandal liwat dan zina, memanglah sukar untuk kerajaan menyakinkan rakyat bahawa perkara di atas adalah benar dan mempercayai kerajaan tanpa bukti, akhirnya kerajaan juga yang akan dikecam dan diherdik bertubi-tubi oleh rakyat marhaen.

Oleh itu, adalah lebih baik jika kerajaan bersikap gentlemen dan berani. Hentikan segala konspirasi dan tunjukkan aje sikap sebenar. Apakah salah jika disyorkan " tahanan " dalam rumah dengan terus meninggalkan dunia luar dan tidak ada rakan dan taulan yang boleh mengunjungi beliau. Bahkan kerajaan perlu berani. Kalau ada rakyat yang memberontak, gunakan sahaja polis dan fru untuk menyuraikan mereka . Kerana pihak Kementerian Daslam negeri memang ada kepakaran dalam hal ini.

Memang tidak bijak hanyak mengangtung DSAI tidak ke Parlimen selama 6 bulan, 6 bulan bukan lama malahan pejam celik dah sampai ke jangka masa tersebut. Jadi apakah selepas 6 bulan itu nanti pihak kerajaan perlu perah otak untuk cipta konspirasi lain pula? Takan nak cipta konspirasi seperti merogol pula? Apakah akan dipercayai oleh rakyat, atau digelakkan oleh rakyat aje.

Kematian jalan terakhir

Kematian ahli politik di malaysia bukan perkara baru. Belum terbukti lagi yang rakyat akan bangkit menentang.

Ameno :

DSAI adalah alat bagi rakyat,
bukan rakyat alat bagi anwar ibrahim.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA