Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, February 4, 2011

CIKGU MALA, ANDA MENGUBAH LANKSKAP POLITIK MALAYSIA




Kami buat poster ini untuk menyatakan bahawa kami cukup bangga dengan Cikgu Normala Surdiman, Calon PAS mewakili Pakatan Rakyat di Dun Tenang. Tidak lupa kepada para pertugas Pakatan Rakyat dan khususnya kepada pengundi PR, tahniah dan syabas!

Kami terharu dan teruja dengan kesungguhan anda di medan juang memberikan sinaran Islam di bumi UMNO yang bertuah itu.

Penyertaan mu di PRK Dun Tenang telah menampakkan realiti sebenar siapa itu kepimpinan UMNO, adakah mereka benar-benar memperjuangkan Islam, apakah mereka sudah berjaya dengan cita raya Perlembangaan Negara yang meletakkan Islam sebagai agama rasmi, kita nampak bagai hipokritnya UMNO. Mereka terus menggunakan agensi kerajaan, mereka terus menidakan hak rakyat, mereka terus menyalahkan kuasa yang diamanah untuk semua. Malahan mereka terus menggunakan SPR untuk memastikan kemenangan berterus.

Tahniah cikgu Normala! Puan hebat, puan cekal, puan lambang keberanian untuk memastikan pejuangan menegakkan Islam di Malaysia. Syabas dan Tahniah.

ANDA MEMANG HEBAT!!
ANDA ADALAH PEMENANG SEBENARNYA!!!

Poster ini dicadangkan untuk diletak disemua blog Pakatan Rakyat bagi menunjukkan kita tidak sedikit sedih dan lemah semangat atas apa yang berlaku kerana kita adalah perjuang kebenaran yang PASTI akan meruntuhkan keboborakkan UMNO yang durja!!!

TAKBIR
ALLAH HU'AKHBAR!!!

2 comments:

  1. MANA TAK HEBAT MALA NI LAKI DAH ADA 2 BEB.CERAI KAHWIN CERAI KAHWIN EH EH NI DAH 3 LAK. SILAP CERAI KAHWIN BARULAH 2 TU. LEPAS TWO 3 LAH.AMIK MC LAGI 21 HARI KEMURUNGAN LAGI.

    ReplyDelete
  2. poster lawa.. tapi awat background biru?? potong stim laa.

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA