Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, February 4, 2011

SRINI - ADAKAN HARI SUKAN TAHUNAN

Kg. Gajah 4 Feb. 2011 / 1 R. AwaL 1432

Sekalongan tahniah kepada pihak pengurusan dan pentadbiran SK Rendah Islam Nurul Iman, Kg. Gajah yang telah berjaya mengadakan Hari Sukan Tahunannya. Temasya kali ini dirasmikan oleh Ustaz Zulkifli b. Ahmad - Pengerusi Lajnah Pend. Pas Perak. Hari sukan tahunan telah diadakan di padang Majlis Daerah Perak Tengah, Kg. Gajah.

Kerjasama dan komitmen semua pihak telah memastikan kejayaan Hari Sukan tahun ini.

Perbarisan murid untuk majlis penutupan dan penyampaian hadiah

Seramai hampir 140 orang murid dari tahun 1 hingga tahun 6 telah mengambil bahagian dan dibahagikan kepada 3 buah rumah sukan Rumah Saidin Khalid Safullah ( Biru ), rumah Saidina Umar Al-Farouk ( Merah ) dan rumah Saidina 'Ali Asdullah ( Hijau ).

Acara seperti larian terus 75m, 200m dan berganti-ganti 4x100m di pertandingan antara mereka selain dari cara sukaneka. Dalam acara sukaneka untuk kaum bapa, acara Kereta Tarik telah menjadi tumpuan dan dapat diperhatikan bagaiman kaum bapa juga gembiran dapat melibatkan diri dalam acara tersebut dan kaum ibu pula pertandingan tiup belon.


Sebahagian dari kaum ibubapa yang turut hadir di majlis sukan tersebut.



Ustaz Mustafa Shaari selaku Pengerusi Lembaga Tadbir sekolah menyampaiankan hadiah kepada wakil rumah Saidina Khalid Saifullah ( Biru ) sebagai pemanang untuk hadiah Rumah Sukan tercatik untuk 2011 ini

Penyampaian hadiah oleh wakil ibubapa / penjaga murid SRINI, kepada Johan Olahragawan pada tahun ini dengan memenangi 3 emas pada keseluruhan pertandingan dari Rumah Saidina Umar Al-Farouk ( Merah ) telah keluar sebagai johan rumah.

Kejayaan SRINI untuk mengadakan Hari Sukan ini melambangkan betapa komitednya seluruh warga sekolah, staf, murid, ibubapa dan sudah tentu PIBG, walau pun sekolah ini tidak menerima apa-apa sumbangan dari kerajaan tapi rasa pertanggongjawaban mereka menjadikan ianya satu realiti. Kesungguhan dan komitmen ini perlu diteruskan untuk memastikan murid-murid sekolah ini juga dapat menimba ilmu dan tidak merasa rendah diri dengankalangan murid-murid sekolah lain. Tahniah dan Syabas.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA