Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, January 20, 2011

TANGKAPAN BERDUA-DUAN DALAM GELAP

Kg. Gajah - 20 Jan. 2011. Enekman Jenayah Syariah Negeri Perak, mengikut seksyen 54, jika sabit kesalahan sesaorang penjenayah itu boleh didenda RM3000 atau 2 tahun penjara atau kedua-duanya sekali. Ini dilaporankan bekas kakitangan pencegah maksiat, daerah Kampong Gajah ( beliau enggan memaklumkan nama ).

Beliau memaklumkan hukuman tersebut kerana pada hari ini terdapat satu kes tangkapan berkhalwat seorang Ketua Kampong dengan seorang janda di kampong Bandar dekat Teluk Intan dalam DUN Kg. Gajah dan Parlimen Pasir Salak pada subuh semalam. Tangkapan ini mengegarkan Kampong Gajah. Kerana Lelaki yang di tangkap baru saja di lantik sebagai ketua kampong musim ini.

Pasokan Penjegah maksiat Pejabat Agama Kg. Gajah telah mengintap pasangan ini lama dah, tapi belum ada kesempatan untuk bertindak, walaubagaimana pun dengan kehendak Allah pada jam 2.40 pagi pada 20 Januari mereka tertangkap. Dan apa yang menyedihkan kedua-dua mereka yang berumur 47 da 43 tahun juga si syaki " managih " syabu, dan lebih mendukacitakan uji kaji yang dibuat oleh pihak ADK kedua-duanya positif. ( gambar hanya untuk hiasan )

Tangkapan dan ujian dadah ini di sahkan oleh Anggota Polis Pn. Shakila dari Balai Polis Kg. Gajah, yang bertugas pada 20 Januari dan temu bual melalui talipon pada jam 8.40 malam.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA