Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, January 26, 2011

SENARAI HOTEL TERMAHALDI DUNIA

Jumeirah












Adakah ini bilik hotel yang telah menjadi tempat penginapan DSRM semasa berada di Dubai tempoh hari?

The Royal Suite at Burj Al Arab

Kepada sebilangan pelancong, penginapan di hotel-hotal memerlukan " kemewahan ", tapi apa yang ada hanyalah katil, bilik air yang bersih, serta kadang kala kenikmatan untuk sarapan serta mungkin juga pelanggan akan disediakan dengan akhbar-akhbar yang di pesan. Tapi lain pula kepada pelancong yang berkeinginan yang luar biasa, inginkan kemewahan dan keindahan yang luar biasa dan perkhidmatan yang terbaik. Walau bagaimana pun setiap kemewahan yang diingini sudah pasti ianya melibakan kewangan - perbelanjaan yang tinggi. Tapi apa sebenarnya yang kita dapat dari pembayaran kad kredit sehingga 4 ke 5 angka tersebut? Adakah anda percaya dengan hotel penginapan seperti tertera di bawah:

Di bawah adalah deskripsi hotel ke 8 termahal di dunia.



















Cost: $22,900 a night. This 25th-floor, two-bedroom suite is the very definition of indulgence in über-luxurious Dubai. After being chauffeured around the city in your choice of a Rolls Royce or a BMW and then stepping off your own private elevator, you'll be enveloped by the suite's marble, gold, mahogany and leopard-print décor. Explore each room and find full-size Hermes' 24, Faubourg fragrances and body products in several marble bathrooms, a rotating four-poster bed in the master bedroom and even a private cinema and library. And just in case you need a helicopter ride, well, the hotel offers those too -- but at additional cost.








Ritz-Carlton Tokyo










Presidential Suite at the Ritz-Carlton, Tokyo Photo: Ritz-Carlton Tokyo
Cost: $25,000 a night.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA