Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, June 29, 2018

MB PERAK DI PERTIKAIKAN......

Ramai yang gesa Faizal supaya mempamerkan sijil atau
ijazahnya ataua muat naik gambar Graduationnya 

Menteri Besar Perak Ahmad Faizal Azumu perlu mengesahkan kelulusan akademiknya demi memelihara imej bersih, profesional dan berintegriti Pakatan Harapan negeri Perak. 

 Pengerusi Pakatan Harapan Perak, Ahmad Faizal Azumu, telah mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar (MB) Perak pada 12 Mei 2018 yang lalu. 

 Namun, menurut anak Perak di Perantauan Ahmad Jamali Sepihie keresahan para penduduk negeri Perak mengenai status kelulusan akademik MB Perak yang baharu ini rupanya masih berterusan. 

 Pada 11 Jun 2018 dilaporkan terdapat penularan di media sosial yang mempersoalkan kelulusan MB Perak sama ada beliau benar-benar berjaya mendapat Ijazah Kajian Perniagaan dari Universiti Edith Cowan, Perth Australia, sebagaimana yang telah diwawarkan di dalam profil professional di dalam Wikipedia, poster-poster di media sosial dan whatsapp. 

 Di media sosial, dikatakan ramai yang mengenali beliau telah mempersoal kesahihan kelulusan akademik MB Perak sebagaimana tertera di dalam poster Bernama. 

 Sebelum ini, Ahmad Faizal menyerahkan kepada rakyat untuk menilai kelulusan akademik yang dimilikinya ekoran tular di laman sosial pihak yang mempertikai perkara itu. 

 Beliau yang enggan mengulas lanjut berkata, terpulang kepada rakyat untuk menilai kesahihan Ijazah Kajian Perniagaan dari Universiti Edith Cowan, Perth Australia yang dimilikinya. 

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA