Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, February 19, 2018

UNDI POS MASIH MENGHATUI PRU



 AHLI angkatan tentera tidak boleh dibelengu oleh ketakutan apabila membuat undi mereka pada pilihan raya umum akan datang, dan hanya mempertimbangkan kehormatan negara, kata Presiden Persatuan Patriot Nasional, Mohamed Arshad Raji.

Arshad berkata walaupun bekerja dengan kerajaan, tugas angkatan tentera adalah untuk menegakkan kehormatan dan kesejahteraan negara. 

 "Bagi saudara-saudara kita yang masih aktif dalam angkatan bersenjata dan polis, kami meminta anda untuk mengundi tanpa rasa takut atau pilih kasih. 

 "Terserah kepada anda individu atau parti mana anda mahu berikan undi (tetapi) mengundi dengan rasa bangga dan hormat," kata Arshad pada sidang akhbar hari ini. 

 Arshad berkata negara itu telah dibelenggu oleh tadbir urus yang buruk, ketaksuban agama dan perkauman serta masalah lain kebelakangan ini, dan menggesa mereka dalam perkhidmatan untuk mengundi untuk masa mengubah masa depan yang lebih baik. 

 "Keamanan dan perpaduan adalah harta negara kita, kita tidak boleh membenarkan mana-mana ahli politik untuk merosakkannya. Kita mesti memilih pemimpin negara kita dengan berhati-hati.

"Penerusan tadbir urus yang buruk seperti yang dilihat dalam beberapa tahun kebelakangan ini tidak dapat tidak membawa negara kita runtuh," katanya, tanpa menamakan mana-mana parti atau ahli politik tertentu.


 Arshad berkata ketika berkhidmat dalam angkatan bersenjata, banyak anggota tentera pada zamannya tidak mengundi.

 "Kami Patriots ingin berkongsi rahsia yang tidak menyenangkan. Menggambarkan masa lampau, ketika kami aktif bertugas dalam pasukan keselamatan, kami tidak peduli tentang mengundi.

"Kami juga tidak peduli mengenai politik dan apa yang  berlaku tentang politik ketika itu.

"Keadaan ini berbeza sekarang. Terdapat banyak dorongan di kalangan askar untuk keluar mengundi. Terdapat kesedaran," kata Arshad.

 Beliau juga menggesa semua rakyat Malaysia untuk melaksanakan hak mereka untuk mengundi pada pilihan raya umum akan datang.

 "Kami lebih patriotik dalam melaksanakan undian kami sekarang. Kami meminta semua rakyat Malaysia untuk mengundi. Kami tidak percaya merosakkan suara anda atau Undi Rosak," tambah Arshad.

 Pilihan raya umum ke-14 perlu diadakan pada bulan Ogos.~ Themalaysianinsight

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA