Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, February 24, 2018

SERANGAN UNTUK PEMIMPIN PAS



Pas accuses DAP, PKR of playing "dirty politics" which sank Pakatan Rakyat | New Straits Times ...


Ahli Parlimen Pas bagi kerusi Kuala Nerus, Dr Mohd Khairuddin Aman Razali ( gambar ) menerima serangan bertubi-tubi daripada pengguna laman sosial berikutan rakaman video ucapan beliau mengenai prinsip perjuangan Pas dan soal penentangan Pas terhadap Umno-Barisan Nasional (BN). 






Beliau yang juga Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS itu dikecam kerana didakwa berkata bohong kerana apa yang dilakukan Pas mutakhir ini kata pengguna laman sosial, jelas bertentangan dengan apa yang dikatakannya.



 Salah satu daripada yang dibangkitkan pengguna laman sosial adalah soal pembelaan Pas dalam kes Indira Ghandi yang menurut Khairuddin berbeza dengan AMANAH, yang katanya mengetepikan hukum Islam. 



“Sedarkah Pas bahawa Enakmen Pentadbiran Islam Terengganu 2001 yang diluluskan semasa pemerintahan Haji Hadi juga memperuntukkan kebenaran bapa dan ibu adalah diperlukan bagi anak bawah umur untuk memeluk Islam,” 



kata salah seorang daripada mereka. Kata yang lain, “goreng Ustaz goreng, meniaga agama lebih menguntungkan daripada berniaga karbon kredit dan balak serta alat kosmetik”. 



Dakwaan beliau, bahawa Pas konsisten membangkitkan dan penyelewengan Umno-BN di parlimen juga hebat dicemuh pengguna laman sosial. 



Begitu juga dengan saranan beliau agar parti lain terutama AMANAH agar menyisih dan membiarkan Pas satu lawan satu dengan Umno-BN pada PRU14 untuk menewaskan Umno. 



Kata khairuddin, parti-parti yang ada dalam Pakatan Harapan (PH) adalah parti-parti baharu, justeru biarkan Pas yang menentang Umno-BN kerana Pas dari dahulu lagi konsisten menentang Umno-BN.

MP Pas kena serang pengguna laman sosial MALAYSIA DATELINE 


3 comments:


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA