Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, November 24, 2017

HADI - TUDUHAN TAK BERASAS......

Walaupun agak terlewat, tetapi sebagai rakan baik, Hadi Awang tetap menunaikan tanggungjawabnya dengan tidak ketinggalan turut membela Najib Razak daripada serangan Tun Mahathir Mohamad berkaitan isu keturunan lanun Bugis yang masih berlarutan sehingga kini.



Cara pembelaan Hadi terhadap Najib pula bukanlah main-main, malah mengaitkan tuduhan seperti itu sebagai mencerminkan pemikiran orientalis Barat, walaupun beliau juga pernah menuduh orang lain sebagai kafir, taghut, politik suku agama suku dan macam-macam lagi.

Nampaknya demi untuk menunjukkan pembelaannya terhadap Najib, Hadi sanggup menelan perlakuan dan tingkah lakunya yang lama dahulu, meskipun perkara itu masih lagi diingati oleh kebanyakan orang.

Tentulah hanya kerana nak menunjukkan pembelaan kepada kawan baik sendiri, maka Hadi sanggup berbuat sampai begitu sekali.

Tetapi, dalam masa yang sama, Hadi dan kumpulan ulama yang dianggotainya telah dituduh oleh Arab Saudi terlibat dalam keganasan antarabangsa.

Dalam hal ini, Arab Saudi dan Raja Salman adalah kawan baik Najib. Bahkan Najib telah memberikan tanah seluas 16 hektar di Putrajaya untuk penubuhan  Pusat Keamanan Antarabangsa Raja Salman.

Diberitakan juga, Putera Mahkota Arab Saudi, Mohamad Salman akan melawat negara ini tahun depan untuk  merasmikan tapak bangunan Pusat Keamanan Raja Salman tersebut.

Bagaimana tapak pusat itu mahu dirasmikan dan seterusnya beroperasi dengan baik dan cemerlang sedangkan individu yang dikaitkan dengan keganasan oleh Arab Saudi sendiri turut berada di Malaysia?

Adakah Hadi akan disiasat oleh PDRM demi untuk Najib menunjukkan kepada Arab Saudi dan Raja Salman bahawa Malaysia juga serius menangani keganasan?

Jika tidak berbuat apa-apa terhadap Hadi, tidakkah Raja Salman nanti akan berkecil hati?

Bagaimana pula pembelaan Najib kepada Hadi, walhal kawan baiknya itu telah lebih dulu membelanya berhubung isu lanun Bugis?

Apa pilihan Najib? (ShahbudinHusin 23/11/2017)

1 comment:

  1. Masjid di Mesir diserang, sekurangnya 235 terbunuh

    Cheap Offers: http://bit.ly/gadgets_cheap

    Kes diatas itulah gambaran 'kacau' yg bersarang ddlm kesumat jiwa dan fikiran kontot lobai2 yg berguru diArab dan Messirrr!

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA