Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, June 13, 2017

CUKAI HOTEL - SABAH SARAWAK SEHATI


1

KOTA KINABALU, SABAH - Menteri Pelancongan, Kebudayaan dan Alam Sekitar Negeri, Datuk Seri Masidi Manjun, ( GAMBAR ) menolak sebarang pelaksanaan Cukai Pelancongan yang dicadangkan oleh Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Nazri Aziz bermula 1 Julai ini, lapor Sarawak Voice

1

KUCHING, SARAWAK - Kerajaan Negeri Sarawak hari ini mengeluarkan kenyataan media dari Pejabat Ketua Menteri Sarawak yang telah membuat keputusan untuk menarik diri penyertaan wakilnya dari terlibat dalam Lembaga Pelancongan Malaysia, berkuatkuasa serta merta, lapor Sarawakiana.

KETELANJURAN BAHASA NAZRI

Terdahulu, Menteri Pelancongan, Datuk Seri Nazri Aziz melabelkan Menteri Pelancongan, Kesenian, Budaya, Belia dan Sukan Sarawak, Datuk Abdul Karim sebagai 'Menteri Setahun Jagung' kerana mengatakan Sarawak perlu dikecualikan dari cukai pelancongan. 




1




1 comment:

  1. Cadangan merapu dari menteri pengampu.
    Entah2 ada udang d sebalik batu

    #Jgnkecamsaya 😊

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA