Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, November 12, 2016

RUU355 - PAS TEPERANGKAP MAINAN UMNO.....

Isu kaitan dengan pembentangan RUU355 mula di perbincangkan sejak Parlimen bersidang hampir sebulan yang lepas, walaubagaimana pun pembentangan ini masih belum berhasil lagi, dari agenda ke agenda lain isu ini di politikkan oleh pihak " speaker " dewan. Apakah nasib RUU355 Pas ini?



di bawah ini di sertakan dengan dapatan dari peminat dan penyokong PAS.

20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
idris sepatutnya berkata:

'badan kita dah hancing kerana asyik kena kencing, hinggakan menjadi rindu kalau tak lagi kena kencing. Hancingnya kencing UMNO ini menjadikan kita pencandu kencing"

pesing
melantong

maka, mengangguklah sekelian yang hadir dan bersedia untuk terus dikencing UMNO............berkali-kali lagi.


lan lah berkata...
Kencing tak apa. Wangi bah tu.
Timnajib Jomfikir berkata...
Aku ingat....Hadi Awang ni...memang barua UMNO. masuk PAS sebagai mata2.
Tidak hairanlah...si Idris boleh cakap...perkataan bangang mcm tu...

Amanat Hadi Awang...tak pernah disoal siasat dan beliau masuk lokap/penjara. Sedangkan, pemimpin PAS dahulu..sekarang Amanah pernah dipenjara/lokap.
Tanpa Nama berkata...
Klu dah smpi 13x bukan kncing dah tu....kena berak dh...aduh come on lah PAS jgn tunjukkn kebodohan mu....jadilah org yg bertamadun sikit...
Tanpa Nama berkata...
xsabar plak nak tengok nasib pas next election..
Tanpa Nama berkata...
ni semua salah AMANAH,DAP dan PKR....kahkahkahkah
Tanpa Nama berkata...
usahkan sideris siabuduh pun tak ikut nasihat tgna....kiranya dah terdedak...pulangkanlah dan jadilah pejuang sebenar...nanti di kubur tak boleh koner konur..tak boleh kluk klak klik...wahai pas kamu berdiam diri dgn onar najib....bagaimana kamu nak beri alasab dodwpan Allah nanti...
Tanpa Nama berkata...
Sangat lah sedih mendengar alasan yang di beri oleh naib president PAS ni.
Kenapa lah di angkat jadi naib presiden orang2 yang bodoh seperti ini.
Di tipu oleh BN dalam pilihanraya kerana kedudukan BN sebagai kerajaan dan menggunakan pelbagai kemudahan dan aset kerajaan untuk menang PRU adalah lain dari yang PAS alami sekarang ni di tarik hidung oleh BN macam lembu.

Lebih elok lah rasanya kalau ketua2 PAS ni yang mengaku ustaz2 jangan buka mulut mereka. Dudok diam lagi bagus. Sebab nampak sangat otak mereka ni cetek sungguh. Dengan otak cetek gini lagu mana nak tadbir hukum hudud nanti.

La haula wa la quwwata illa billah.
Tanpa Nama berkata...
ini pula jawapan rakyat dan pengundi buat Pas. kini kami pula sudah tidak sanggup dikencing oleh pemimpin2 bebal pas. jika dulu pas dilihat berkebolehan kerana ada ramai pemimpin2 yg benar2 berjuang utk rakyat. tapi kini yg tinggal hanya lebai2 yg sel2 otaknya tidak berhubung dgn baik. tiada gunanya kami undi dan sokong kamu lagi, sebab kamu dgn mudah membiarkan harapan rakyat dileburkan berkali-kali dgn keputusan2 yg menghampakan rakyat. sama ada kamu bebal atau kamu memang terpaksa membebalkan diri demi kerjaya politik kamu. kini kamu dilihat berbaik dgn umno bn demi menerima habuan2 jawatan dan bantuan dari mereka. entah apa lagi yg kamu rundingkan belakang tabir yg kami rakyat dan pengundi langsung tidak tahu mengenainya. yg kami tahu, kamu pas kini sudah berlembut dgn umno. umpama sama2 bermain tahi saja. demi apa??? itu hanya kamu yg tahu. tapi kami sebagai pengundi melihat, kamu sudah tidak ada telur lagi. kini nak soal pasal 1mdb, mo1, nak join bersih, dan mcm2 lagi aku sudah takut. dimanakah maruah diri kamu??? amat malang kamu2 yg dilihat pembawa risalah agama tapi sebenarnya lebih lemah dan dayus. malulah kamu pada rakyat marhaen. nampak saja pandai agama, tapi kamu langsung tidak mampu nak mencontohi akhlak dan perjuangan para nabi, sahabat dan imam2 juga org2 soleh yg sanggup dipenjara dan ditekan oleh pemerintah demi menegur dan menyatakan kebenaran dan keadilan. ada lebih baik kamu berundur dari arena politik pembangkang. jadi saja biro agama kepada pemerintah atau NGO yg mesra pemerintah. dengan itu bolehlah kamu2 semua menerima habuan2 dunia yg telah lama kamu inginkan kerana dulu kamu tak mampu berbuat demikian kerana takutkan kepada almarhum TGNA, juga masa dulu, kamu bukan siapa2 dan umno bn pun tidak inginkan kamu. kini umno memerlukan kamu demi memecahkan pakatan pembangkang kerana umno memerlukan kamu demi survival politik mereka. mengekalkan umno bermakna kamu mengekalkan pemerintah yg zalim. walau jatuh mo1, org no2 ke no3 ke sama saja. penuh dgn isu2 korupsi.

kini fokus utama rakyat bukan saja nak tewaskan UBN, tapi nak lihat UBN karam sekali bersama rakan sedondon mereka yg sudah mengkhianati amanah rakyat. bersedialah menerima hukuman dari rakyat.
Tanpa Nama berkata...
Ayat rela kena kincin ni ulangan ayat yg telah disebut nik abduh...pas dah tak tahu ape nak cakap lagi kalo kena kincin...berapa orang imam umno yg sokong pas?...akibat nak dedak najib kena kincin tarak ape....kesian ahli2 pas kena kincin dengan pemimpin berserban yg bacakan ayat2 quran kena sokong parti islam...ahli2 tak tahu pun pemimpin tak ikut pun ayat yg dibaca...perompak negara pun pas biarkan bebas
Pencolekhangek berkata...
Boleh bayangkan berapa ramai yang bengong-bengong memilih orang bengong ni jadi tok naib presideng.
Malaysiabaru berkata...
IKUT HUKUM ALLAH KENA

PANCUNG ... KEPALA

POTONG JARI

KERAT MULUT

mana dia HUKUM ALLAH NI DAH MASUK PARLIMEN BELUM???

LAAAA hukum yaHADI rupanya masuk parlimen ... Sebat rotan dgn selipar pakai pengepit...

Rupanya BUKAN HUDUD TAPI YaHadi sesat
abrarmujahideen berkata...
Bebal bangang punya pemimpin
abrarmujahideen berkata...
Parti Ajaran Sesat ...pemimpin PAS bebal dan memperbodohkan rakyat walhal org meletakkan kepercayaan kpd Parti Allah dr pemimpin Pas.
abrarmujahideen berkata...
Nie pemimpin GOYIM..bodoh dicucuk hidung..dilembukan
Tanpa Nama berkata...
Bodoh 13x ganda...
Tanpa Nama berkata...
Terbaiklah bos...walaunta dah bau hancing..
Tanpa Nama berkata...
kalau dah 13x kena kencing... ni lebih teruk dari peribahasa yg aku belajaq kat sek dulu
cikgu dok habaq jgn sampai kena patoq dgn ulaq yg sama 2x
ini 13x.... ini bukan bengap... ini dah tahap @#?{+!@.....
Anti Fitnah berkata...
Inilah hujah pemimpin yang memperjuangkan Islam.
Sedangkan kita orang Islam selalu diperingatkan bahawa jangan memasuki "lubang" yang sama bagi kali kedua kalau dah kali pertamanya kita terkena.
Mukminkah kita ni?
Apa nak jadi ni, Labu? Biarlah Si Luncai terjun dengan labunya.

Inilah akibatnya asyik me"murtad"kan dan meng"kafir"kan orang lain yang sayang Depa dan pi percaya kat musuh depa? Mungkin depa ingat Melayu tak pandai TIPU kot sebab dlm kepala depa, Cina shj yang pandai tipu terutama Cina DAP. Cina MCA dan GERAKAN maksum mcm UMNO. Otak jadi bebai dan dah tak mampu berfikir secara waras. Logikal hilang terus. Kasihan melihat puak ni. Kalau tak bercakap lebih baik. Saya pun nak berhenti bercakap ni .... sedih ... sedih ... sedih ...
Rashid Hasan berkata...
Tu lah..heran!!bole kata xkisah dikncing berkali2 oleh umno..dh tau tembok..hantok jugak kepala? Spesis bengong ke hape?..tukar la presiden tu..carilah yg waras skit..yg tau mcmne nk bentang usul kt PARLIMEN..ni bukan usul mesyuarat kt mesjid..

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA