Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, August 5, 2016

UMNO - SABAH KIAN MERUNCING....


Isu 1MDB kini kian meruncingkan UMNO itu sendiri, bukan sekadar " perkelahian " dalam UMNO sendiri dengan ​arahan pengguguran Timbalan Presiden, Naib Presiden dan MB Kedah, malahan ianya juga melibatkan juga pegawai-pegawai kanan kerajaan seperti di SPRM, mahkamah. Pertukaran potpolia kabinate apa yang jelas kini PM cukup tidak selesai dengan isu ini.

Kekecohan bukan setakat di Malaysia, malahan dunia memberikan perhatian secara " detial " untuk cuba menyelesaikan masalah ini. Amerika dan Singapura telah menyita barangan yang di beli dengan menggunakan dana dari 1mdb. dan apa yang malannya kad Kredit Rosmah juga di sekat dari penggunaannya.

Tempian yang paling teruk ialah UMNO  itu sendiri.

Bukan sekadar keluar parti UMNO tapi mereka mahu perakuan pendaftaran mereka sebagai ahli Cawangan UMNO di Bahagian UMNO Semporna dibatalkan, sekaligus Bahagian UMNO itu sendiri. 
Bererti mana mana pihak yang ingin menghidupkan semula UMNO khususnya di daerah Semporna. Kenalah mereka berusaha keras, jelaskan pada masyarakat apa itu UMNO, baik untuk orang Sabah kah atau apa dia. Nanti mereka jawab juga itu, bahawa UMNO sudah tidak relevan hanya menguntungkan kumpulan tertentu, walhal mereka ada tidak ada sama saja. 😎 
Itu masyarakat marhaen yang berpeluh berhujan dalam mereka memperjuangkan UMNO hanya berharga di saat pilihanraya, lepas itu dibuat macam sampah. Kurang itu kepimpinan terkini UMNO baik di peringkat pusat dan negeri, mereka sesuka hati membelanjakan wang rakyat, sedangkan rakyat yang menugaskan mereka supaya menjaga baik harta mereka. 
Pokoknya UMNO yang ada pada hari ini sangat sangat lupa diri. Rakyat cakap ke kiri, UMNO cakap ke kanan. 
Sabah maju tanpa UMNO.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA