Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, May 4, 2016

APA NAK JADI UMNO NI.......

Kenyataan Ahli Majlis Tertinggi Umno Datuk Seri Nazri Aziz yang mengumpamakan Tan Sri Muhyiddin Yassin seperti 'anjing' amat mengguris hati akar umbi Umno dan bangsa Johor, kata Ketua Umno Pagoh Mohd Zaid Abd Rahman.
Mengutuk sekeras-kerasnya kenyataan itu, Mohd Zaid berkata Pemuda Umno Pagoh mahu Nazri memohon maaf secara terbuka terhadap timbalan presiden Umno itu.
"Apa yang menjadi kemusykilan, bagaimana seorang pemimpin yang berjawatan menteri boleh mengeluarkan kenyataan yang menjijikkan sedemikian rupa.
"Kita percaya bukan kami sahaja yang marah dan terhina dengan kenyataan menjijikkan itu, tapi Bangsa Johor keseluruhannya juga rasa terhina," ujarnya dalam satu kenyataan media hari ini.
Nazri baru-baru ini mengumpamakan tindakan Muhyiddin sejak kebelakangan ini ibarat ‘anjing yang sibuk menggigit kaki’ sehingga menyukarkan parti itu melaksanakan tanggungjawabnya.
Beliau juga dilapor mahu membawa cadangan kepada jawatankuasa disiplin parti pada mesyuarat MT Umno akan datang agar Muhyiddin digantung daripada jawatannya sebagai timbalan presiden parti.
Mengulas lanjut, Mohd Zaid berkata masalah dalam Umno bukan berpunca daripada Muhyiddin sebaliknya daripada Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak yang juga perdana menteri.
"Bagi kami Muhyiddin adalah pemimpin berjiwa besar walaupun digugurkan daripada kerajaan dan dilayan dengan amat buruk sebagai timbalan presiden Umno, tetapi beliau tidak pernah menghasut supaya kita bangkit menentang presiden.
"Namun apa yang berlaku mutakhir ini dan penghinaan yang melampau terhadap beliau adalah suatu perkara yang tidak boleh diterima dan dimaafkan.
"Ini menjadi titik noktah kesabaran kita," ujarnya.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA