Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, February 9, 2016

NAJIB - KINI SERANGAN BERMULA - 5

Jika di amati tragedi malang 2.6b, telah mengakibatkan peperangan dari semua sudut, tak kira rakyat jelata mau pun kepimpinan kerajaan cuma yang masih membisu ramai dari kalangan kepimpinan UMNO itu sendiri. kita dah dengan bagai di SPRM, kini antara Peguan dan bekas peguam negara pula.  APA NAK JADI DENGAN MALAYSIA?



Bekas boss kepada Apandi Ali yang merupakan pegawai kanan di Jabatan Peguam Negara pada awal 1980an, mengalu-alukan Apandi yang kini menjawat jawatan Peguam Negara, bertemu dengannya jika beliau ingin belajar dan mengetahui lebih lanjut tentang undang-undang.  

Tan Sri Abu Talib Othman, bekas Peguam Negara berkata , beliau tidak pernah ingat mengarahkan agensi-agensi penyiasatan, termasuk badan anti-rasuah, menghentikan siasatan mereka.  

Beliau mengulas kenyataan penggantinya Tan Sri Mohamed Apandi Ali yang beliau mengikuti jejak langkahnya (Abu Talib) apabila mengarahkan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menutup fail berkaitan derma RM2.6 bilion dan dana RM42 juta SRC International yang dimasukkan ke dalam akaun peribadi Datuk Seri Najib Razak. 


 "Saya hanya mengikuti jejak langkah tuan saya. Sekarang dia kata, saya tidak boleh berbuat demikian. Saya keliru. 


 "Saya harap dia boleh datang berjumpa dengan saya supaya saya boleh memberikan penjelasan," Apandi dilaporkan berkata demikian kepada Sin Chew Daily dalam satu wawancara eksklusif.


 Abu Talib minggu lalu memberitahu, peguam negara, yang juga pendakwa raya, tidak mempunyai kuasa memerintahkan SPRM menutup siasatannya ke dalam kedua-dua kes tersebut.  


  Abu Talib juga berkata, Apandi tidak akan berada dalam keadaan mengelirukan jika beliau sebenarnya mengikuti jejak langkahnya.  


Beliau berkata, atas nama keadilan untuk Najib dan orang ramai, dan menyedari yang wang RM2.6 bilion itu datangnya dari luar Malaysia, Apandi sepatutnya memberikan segala bantuan yang diperlukan kepada SPRM untuk melengkapkan penyiasatan.  


 Orang ramai, kata Abu Talib, tidak mungkin mempersoalkan keputusan Apandi (membersihkan perdana menteri dari salah laku jenayah) jika beliau membenarkan SPRM mengumpul bukti di luar negara.  


 "Sekarang ini, keputusan Apandi menjadi pertikaian dan menimbulkan persepsi negatif kepada kesaksamaannya dan komitmennya terhadap keadilan dan kedaulatan undang-undang," katanya.  ~ sumber 




Bekas menteri undang-undang fail semakan semula keputusan Peguam Negara membersihkan Najib KUALA LUMPUR, 2 Feb - 

Datuk Zaid Ibrahim hari ini memfailkan permohonan mahkamah untuk menyemak semula keputusan Peguam Negara, Tan Sri Mohamed Apandi Ali tidak mendakwa terhadap Datuk Seri Najib Razak dan juga perintah yang kedua di graftbusters Malaysia untuk menutup dua kes terhadap Perdana Menteri. 

2 comments:

  1. RAKYAT HARUS BANGKIT SERTA TANGKAP NAJIB ,ZAID,PEGUAM NEGAR DAN KPN

    ReplyDelete
  2. Betoi2 BADUT si AG yg ada ni
    Merosakkan undang2 negara.

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA