Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, January 12, 2016

UMNO & PAS - MEMASTIKAN AMANAH TERKUBUR

Mengapa Pakatan UMNO-PAS berusaha keras menyerang Amanah?


PAKATAN UMNO-PAS AKAN TINGKATKAN SERANGAN BERSAMA TERHADAP AMANAH DEMI MEMBUNUH PAKATAN HARAPAN YG ANCAM BN 



Pakatan Umno-Pas tidak sekali2 berdiam diri untuk membunuh Amanah dan menghancurkan PH sebelum PRU14 akan datang. Kewujudan PH dalam sekelip mata telah mensia-siakan usaha keras mereka selama untuk untuk memporak perandakan dan seterusnya menguburkan PR yg sangat efisien dalam mendatangkan ancaman terhadap BN. 



Bagi mereka setelah terkuburnya PR, tiada lagi pakatan yang boleh menggabungkan parti-parti pembangkang dalam negara ini. Namun, kecewa tidak terkira mereka gagal disembunyikan apabila Amanah menjadi penyelamat dan memberi tongkat untuk mengukuhkan gabungan pembangkang atas nama PH. 



Pakatan Umno-Pas kini benar-benar bimbang apabila PH berjaya mematerai MoU satu lawan satu dalam PRU14 akan datang. Sekaligus hasrat mereka untuk melihat parti-parti pembangkang berpecah tidak kesampaian sebaliknya gabungan kukuh PH telah menyisihkan Pas dalam blok pembangkang. 



Walau pun Pas cuba menafikan kaitannya dengan Umno, namun pernyataan dan tindak tanduknya muktahir ini sangat jelas menunjukkan sikap kompromi dan kerjasama tidak rasmi parti itu kepada Umno. 



Rata-rata rakyat kini memahami Pas kini tersepit dengan agenda kerjasamanya dengan Umno. Tetapi, berdasarkan sikap flip flop Pas selama ini, rakyat sangat curiga dengan pendirian politik Pas yang tidak istiqamah, putar belit, mudah u-turn, kluk klik dan tidak berwibawa. 



Terkini, serangan Pakatan Umno-Pas memutarkan isu perkauman dengan menyerang DAP dan Amanah, sebagai bukti tindakan nekad mereka bagi memusnahkan kepercayaan orang-orang Melayu khususnya terhadap PH. 



Dasuki Deraman Kota Damansara, Selangor 11 January 2016


No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA