Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, December 29, 2015

PERPADUAN UMNO PAS - ZAHID MENDAHULUI MAJLIS SYURA.





SHAH ALAM - Majlis Syura Ulama Pas tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan mahupun pendirian yang meminta supaya ahli parti itu akur mengenai kerjasama Umno dengan Pas.

Ahli Majlis Syura Ulama Pas, Datuk Dr Mahfodz Mohamed berkata, selepas ucapan Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak pada Perhimpunan Agung Umno yang menghulurkan tali silaturahim kepada Pas, pihaknya tidak pernah mengadakan sebarang mesyuarat membincangkan perkara itu.

“Begitu juga selepas Multaqa Serantau Alumni al Azhar baru-baru ini, kami (Majlis Syura Ulama Pas) tidak pernah ada sebarang mesyuarat dan membuat sebarang keputusan atau kenyataan supaya ahli Pas akur kenyataan dikeluarkan kami mengenai kerjasama Umno dengan Pas.

“Kalau Naib Presiden Umno, (Datuk Seri Dr Ahmad) Zahid Hamid kata kami keluarkan kenyataan minta ahli akur, itu tidak benar sama sekali,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Ahmad Zahid dalam satu kenyataan media beberapa hari lalu menyatakan bahawa ahli Pas yang menentang kerjasama dengan Umno, perlu akur dengan keputusan Majlis Syura Ulama Pas.

Mengulas lanjut, Mahfodz yang juga Ketua Dewan Ulama Pas berkata, pihaknya tidak menerima sebarang surat rasmi daripada Umno berhubung kerjasama parti itu dengan Pas.

“Salah satu sebab kami tidak buat mesyuarat untuk membincangkan mengenai perkara itu adalah (kerana) kami tidak menerima sebarang surat daripada Umno.

“Hanya ucapan lisan Najib pada Perhimpunan Agung Umno dan Multaqa Serantau Alumni al Azhar. Tidak ada surat (hitam putih), jadi kami tidak bermesyuarat bincangkan perkara itu,” katanya.

Ditanya adakah Majlis Syura Ulama akan bermesyuarat untuk membuat suatu ketetapan sekiranya Umno menghantar surat kepada Pas, beliau berkata, pihaknya akan meneliti dan berbincang terlebih dahulu lapor Sinar Harian

Sampai bilalah dia nak terus kencing rakyat ni?? 

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA