Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, December 11, 2015

KAWAN MASA SERONOK TAPI MUSUH .............

Salam: di paparkan satu ragam dunia politik orang melayu - tak kira dari parti mana. Tapi yang lebih menonjol dari parti pemerintah.

Teringat saya semasa dlm umno dulu-dulu,group2 Madey mengunakkan buku 50 dalil kenapa anwar tak boleh jadi PM,Konspiratornya ialah Madey sendiri,bantuan keewangan oleh Daim,ku nan,megat jonet menguruskan pembahagian buku percuma dalam perhimpunan agung umno 1998, panglima2 anwar seperti roslan kassim,ezam dan zahid hamidi telah berperang dgn group2 madey.Masa itu zahid ketua pemuda.Semasa itu Zahid ,semasa perbahasan pemuda mengeluarkan list-list nama KKN(Korupsi/kronisma/nepotisma).Madey cukup HOT,kerana anaknya(Mirzan) tersenarai.Selepas inilah Konspirator memulakan strategy nak meyingkirkan group2 anwar.Semasa dlm umno anwar ketua team wawasan bersamanya ialah muhyiddin dan najib.Strategy utama ialah mengenakan anwar sebagai kaki perempuan dan kaki jantan.di mahkamah tuduhan ini tak dapat diteruskan kerana Tivoli villa tempat tertuduh dituduh melakukan kerja2 terkutuk itu,belom siap dibina.Tuduhan terpaksa dipinda dimana anwar dituduh meliwat pemandunya,pun terpaksa dipinda kerana,pemandunya Azizan mengaku dimahkahmah sebanyak 3 kali tidak melakukannya.Tuduhan dipinda sekali lagi,anwar dituduh rusuah,kerana mengarahkan polis menyiasat.Dan anwar dipenjarakan selama 6 tahun.

Di mana Muhyiddin dan Najib pada msa itu bosnya di FITNAH.zAHID kena ISA selama 3 bulan. Kesihan anwar kawan2nya muhyiddin,najib dan zahid meninggalkanya terkapai-kapai di penjara saorang.Hanya Fadhil nor dan TGNA sahaja yg sanggup membela anwar. Kejadian ini yg mendapat LABA BESAR adalah HADI,Barisan alternatif menang besar diterengganu,Hadi jadi MB.

seterusnya bila najib jadi PM,liwat kedua dikenakan sekali lagi pada anwar dan sekali lagi anwar merengkuk dlm penjara. MANA HADI??????????yg mendapat LABA yg besar dulu.Hadi dan tok-tok lebai PAS termasuk haron din terpengaroh dgn tayangan video hitam puteh yg ditayangkan secara rahsia pada tok-tok lebai oleh think-thank umno.Tok-tok lebai percaya habis...ASTARFIRULLAH HALAZIMMMM...Kesihan anwar diKENCING oleh tok-tok lebai..DIMANA anwar ,salah saorang yg melobi Hadi supaya menjadi salah saorang nai presiden ulama dunia.

BEGITULAH NASIB ANWAR ,NASIBNYA sungguh malang sudah jatuh ditimpa tangga,kawan2nya dalam umno memfitnahnya, kawan2nya yg dikira alim (ulamak2 konon) MENGIAkannya.

TAK FAHAM BETUL BAGAIMANA saorang yg 24 jam tonggang-terbalik sembahyang,dan mengaku 17X sehari dengan Tuhannya..SANGGUP MELIHAT SAHABAT KARIBNYA YG BERIMAN DIFITNAH SESUKA HATI tanpa sebarang PEMBELAAN daripada mereka.Dan PERCAYA 100% TANPA nak menyiasat dan melihat chronology of EVENT.Kita faham kawan2 anwar dari umno memang begitu hanya bila anwar berkuasa anwar kawan.TAPI kawan2nya yg bertaraf ULAMAK...!!!!!!

Hadi mendapat faedah/laba Yyg cukup BESAR dari event-event anwar... TAK terbacaKAH!! ayat-ayat allah.."MEMFITNAH" dan mempercayai FITNAH , bersama dgn orang2 yg BUAT FITNAH dan menhukum orang yg difitnah.HUKUMNYA APA??

Bila mendapat tahu Anwar di HERDIK di Rusila, sebagi tetamu dari Saifuddin Nasution???sedih..sedih..AHKLAK anwar cukup HEBAT,tiada membalasnya dgn CACIAN..malah mediamkan DIRI.

CUKUP KETARA ULAMA2 INI "MEMPERTAHANKAN NAJIB" dan MEBIARKAN anwar!!
SEMOGA ALLAH BERSAMA ORANG2 YG BENAR.

Wallah'ualam.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA