Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, November 28, 2015

UNDI TAK PERCAYA PADA NAJIB - ADA


Datuk Seri Hishammuddin Hussein kantoi berbohong! Ternyata Datuk Seri Hishammuddin Hussein ini membohong bila beliau mengatakan tiada usul menolak kepimpinan Datuk Seri Najib Razak yang akan dibahaskan pada Perhimpunan Agung Umno yang dijadualkan Disember depan.  

"Saya yang menjaga jawatankuasa usul. Saya boleh sahkan, tiada usul menolak kepimpinan Najib dibawa ke perhimpuan agung bulan depan," kata Hishammuddin pada sidang media di lobi Parlimen di sini. 

Malangnya pembohongan beliau terkantoi melalui pendedahan seorang pemimpin Umno akar umbi, Kamarul Azman Habibur Rahman mendedahkan usul menolak Datuk Seri Najib Razak ada dicadangkan semasa mesyuarat perwakilan lalu, tetapi disekat di peringkat bahagian kerana mahu menunjukkan seolah-olah tidak ada apa yang berlaku. 


 Ketua Umno Cawangan Taman TKK itu berkata, usul-usul menolak Najib yang dibawa peringkat cawangan tidak sampai ke bahagian, malah ia ditapis terlebih dahulu. 


Ketua Umno Caw Tmn TKK Kamarul Azman Habibur Rahman  bercakap pada sidang media di Puchong, Selangor, semalam. "Kalau kita kaji, memang ada usul yang menolak presiden tetapi usul yang dibawa daripada cawangan ke bahagian tidak sampai. 


 "Selalunya akan ditapis sebelum ataupun ketika sampai di peringkat bahagian. Jadi itu ternampak seakan-akan keadaan di bahagian tenang tetapi sebenarnya bergolak," kata Kamarul pada sidang media bersama ketua-ketua Umno cawangan lain di Puchong malam tadi di sini . 

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA