Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Monday, November 10, 2014

1MBD NAJIB MUNGKIN KEJUNDANG...


Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Sabah, Datuk Seri Salleh Said Keruak berpendapat Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak seharusnya mengambil langkah awal dengan menjelaskan keputusan kewangan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
Beliau berkata, penjelasan itu membolehkan ia tidak lagi menjadi isu dan tumpuan utama Perhimpunan Agung UMNO yang akan datang.


“Pada asasnya, mereka di dalam UMNO yang menentang Perdana Menteri berharap perkara ini akan mewujudkan suasana bagi mempertikaikan Najib semasa Perhimpunan Agung UMNO
“Kebimbangan adalah serangan oleh para pemimpin UMNO sendiri, dulu dan sekarang khususnya dari Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tun Daim Zainuddin. Tun Daim bahkan mengatakan bahawa jika Najib tidak berhati-hati 1MDB mungkin mengakibatkan kejatuhannya,” katanya dalam entri terbarunya sskeruak.blogspot.com/ .
Salleh yang juga merupakan bekas Ketua Menteri Sabah berkata, sekiranya isu seperti 1MDB tidak diselesaikan, maka ia akan menganggu perwakilan semasa Perhimpunan Agung UMNO nanti.

“Ia akan menggangu perwakilan berkenaan isu-isu lebih penting seperti bagaimana pembaharuan yang boleh dilakukan oleh UMNO dalam memberikan pengundi lebih keyakinan dengan memberikan sokongan merka kepada Barisan Nasional dalam pilihan raya akan datang.
“Inilah yang akan menentukan masa depan UMNO dan membuatnya masih relevan. Dan ada perkara yang positif bahawa Najib telah lakukan tetapi ada yang tidak diketengahkan bagi meyakinkan pengundi bahawa UMNO sedang bergerak ke arah yang betul,” katanya lapor FreeMalaysiaToday
..... Alaaa... mana adanya orang UMNO yang berani nak tegur Najib pasal 1MDB .. kena jerkah dengan Rosmah habis terkencing...

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA