Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Sunday, September 14, 2014

MH370 - MASIH BELUM SELESAI


KOMPAS.COM/http://airinfodotorg.files.wordpress.com/
  








JAKARTA - Kapolri Jenderal Pol Sutarman mengaku mengetahui apa yang sebenarnya terjadi dengan pesawat Malaysia Airlines MH370 yang hilang sejak Mac Lalu.
"Saya berbicara dengan bekas Ketua Polis  Malaysia Tun Mohammed Hanif Omar, saya tahu apa yang sebenarnya terjadi dengan MH370," ujar Sutarman di hadapan pihak syarikat Lion Air, dan sejumlah pegawai tinggi polis di Discovery Hotel, Ancol, Jakarta Utara, Jumaat (12/9/2014).
Meskipun demikian, Sutarman enggan menyebut kepada wartawan mengenai hal yang dia ketahui tentang pesawat yang membawa 239 penumpang dengan route penerbangan Kuala Lumpur-Beijing itu.
Hingga saat ini, orang ramai belum mengetahui di mana lokasi pesawat tersebut. Bahkan, para ahli dari pihak penerbangan hingga kini belum tahu soal penyebab hilangnya pesawat penumpang tersebut.
Dalam pertemuan penandatanganan nota kesepahaman dengan perusahaan penerbangan PT Lion Mentari (Lion Air), Jumaat siang, Sutarman mengimbau agar perusahaan penerbangan di Indonesia dapat menggunakan tenaga pakar yang cukup dan kompeten dalam mengoperasikan semua pesawat.
Dalam pidatonya, Sutarman juga berjanji akan melakukan pengamanan terhadap moda pengangkutan udara di Indonesia. Menurut dia, menjaga keselamatan penerbangan merupakan sebahagian dari tanggung jawab Polri. (Abba Gabrilin)

TRIBUNNEWS.COM

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA