Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Saturday, May 24, 2014

UMNO KINI MAKIN HILANG HALA TUJU.....

 

 Kenyataan beliau bukan kenyataan parti.

Semakin hari semakin jelas kepada kita bagaimana UMNO sudah hilang jatidiri dan seolah-solah sudah sudah hilang hala tuju perjuangan, mereka bukan lagi berjuang untuk kepentingan rakyat tapi sebaliknya, mereka lebih mementingkan pendatan persendirian. merka sanggup melaukan apa saja, mereka seolah-olah dapat perlindungan dari pihak tertentu untuk melakukan apa sayaja. 

"Terbukti UMNO dan BN sebuah pertubuhan politik rasis, celaka, pengkianat, perompak, penipu, lanun dan kaki rasuah terulung.

Malah pemimpin nombor satu dalam Umno dan BN terlibat dengan rasuah dan pembunuhan . Begitu juga 100 peratus wakil rakyat Umno dan BN terlibat dengan rasuah dan salahgunakuasa kuasa.

58 tahun pemimpin Umno, bermula dengan lambang kapal layar  dan Umno dengan kompenan parti parti dinamakan Barisan Nasional (BN) bergabung menipu dan terlibat dengan rasuah .

 Daya fikir pemimpin - apakah dia sedar apa yang di ucapkan?

Tidak hairan satu gerombolan ahli Umno dan penyokong Umno/BN mencerubuh bangunan DUN Pulau Pinang . Ini mengambarkan gerombolang Umno yang menceruboh DUN bersifat binatang dan otak lembu .
Gerombolang Umno tersebut berani bertindak seperti lembu NFC disebabkan ada dalang dan disokong oleh pemimpin Umno negeri tersebut. Paling tidak faham mengapa pehak Polis Pulau Pinang tidak bertindak sehingga gerombolan Umno lembu NFC berjaya menceruboh bangunan DUN Pulau Pinang.


Keangguhan peimpin ini menjadi ikutan apa 
yang berlaku di DUN Pulau Pinang.

Seharusnya ketua Polis Pulau Pinang dikenakan tindakkan tatartertib kerana gagal bertindak dan mencegah terhadap gerombolan Umno otak lembu daripada bertindak seperti orang tidak siuman.

Kepada menteri dalam negeri atau menteri yang menjaga polis dan jabatan kehakiiman atau peguam negara jangan jadi bisu, pekak badan dan buta celik , hadir dengan jujur dan bertindaklah dengan baik jangan jadi otak lembu dan bertindak mengikut undang undang dan perlembagaan 


 

  Berbaloikan projek di bawah untuk rakyat yang kini sudah 
penoh dengan cukai penghidupan harian.


No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA