Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Friday, May 2, 2014

HIMPUNAN BANTAH GST - PDRM OK MACAI UMNO TAK OK

 

  Tim. Presiden PAS bersama PDRM

KUALA LUMPUR: Atas kerjasama dan sikap toleransi yang ditunjukkan penganjur dan peserta Himpunan 501 Bantah GST semalam, pihak polis turut memuji dan mengucapkan terima kasih.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Seri Mohmad Salleh berkata, biarpun ada yang melanggar syarat yang ditetapkan namun secara keseluruhan himpunan dapat dikawal dengan baik.

Beliau berkata berkata, keadaan kembali seperti biasa selepas peserta beredar kita-kira pukul 5.30 petang.

“Malah kawasan yang dipenuhi peserta perhimpunan juga berada dalam keadaan terkawal selepas peserta beredar.

“Walaupun terdapat insiden kecil melibatkan tolak-menolak antara peserta namun keadaan masih terkawal,” katanya dalam satu kenyataan semalam.

Pada himpunan semalam, puluhan ribu peserta himpunan yang berbaju merah membanjiri jalan Raja bersebelahan Dataran Medeka. Jalan Tun Perak dan Jalan Tunku Abdul Rahman menuju ke Dataran Merdeka juga ditutup sementara dan lalulintas dipesong ke jalan lain.

Dianggarkan lebih 50,000 rakyat menyertai himpunan yang berlangsung secara aman itu, manakala penganjur menganggarkan jumlah kehadiran mungkin mencecah 100,000.

Peserta yang turut dikawal pasukan Unit Amal PAS turut memberi kerjasama untuk sama-sama mematuhi arahan polis agar tidak memasuki kawasan padang.

Biarpun terdapat satu kumpulan berbaju hitam cuba merempuh benteng Unit Amal untuk masuk ke padang, namun tindakan mereka berjaya disekat. - 

HARAKAHDAILY | .

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA