Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, March 11, 2014

MH370 - RAKYAT IRAN PULA TERLIBAT

Dua penumpang yang menggunakan pasport curi itu adalah warga Iran.Kenalan salah seorang daripada mereka memaklumkan BBC Persia, dia menjadi tuan rumah kepada mereka di Kula Lumpur setibanya daripada Teheran beberapa hari sebelum meneruskan penerbangan ke Beijing.

Sumber itu, mendakwa dia mengenali salah seorang daripada mereka sejak waktu persekolahanya di Iran, berkata, mereka berdua membeli pasport palsu tersebut kerana mahu berhijrah ke Eropah.
Mereka telah membeli pasport tersebut dan juga tiket ke Amsterdam via Beijing di Kuala Lumpur .
Lelaki tersebut memberitahu BBC Persia bahawa salah seorangnya mahu menuju ke Franfurt, Germany dimana ibunya tinggal di sana, dan yang seorang lagi mahu ke Denmark.
Koresponden BBC Persia, Bahman Kalbasi memberitahu The Telegraph, bahawa warga Iran berdua itu mahu mencari "tempat untuk menetap".
Pendedahan tersebut muncul setelah seorang warga Iran yang misteri, dikenali sebagai  'Encik Ali' telah membeli tiket untuk mereka berdua.
FBI Amerika kini sedang cuba menjejakinya.
ehsan a-Husseyn.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA