Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Thursday, October 17, 2013

KINI HANYA ORANG UMNO DI MALAYSIA YANG ISLAM - M. GADUT

Nooh Gadut Oh Nooh Gadut Kenapa Lah Mulut Lu Gatal Sangat Beb ?

Terus terang gua katakan yang gua ni bukan nya Pandai dalam Bab-Bab Hukum dalam Agama Islam atau lebih terang lagi boleh dikatakan yang gua ni tergolong dalam JAHIL lah beb... tak apa gua mengaku yang gua Jahil sebab Bab-Bab Hukum dalam Islam ni rasanya lagi TAK CERDIK atau pun BODOH MACAM UMNO kalau TAK PANDAI tapi mengaku Pandai beb... sebab kalau Tak Pandai tapi masih nak bercakap Bab-Bab Hukum Islam... nanti ianya seperti keluar dari MULUT LONGKANG beb.
Antara nya seperti Al-QURAN kena DITAFSIRKAN SEMULA kerana Zaman Unta dan Zaman Proton Saga adalah Berbeza lah... Nabi Muhammad SAW menyimpan Janggut kerana TAK ADA PISAU CUKUR lah... tidak seperti Zaman Proton Saga yang ada bermacam-macam jenama Pisau Cukur ada... kemudian kalau HUDUD DILAKASANAKAN nanti MAKAN SUP TANGAN lah... macam mana nak PRODAKTIF lah kalau Tangan Orang Islam sudah DIPOTONG.
Jadi gua Tak Nak lah macam yang kat atas tu beb yang Bodoh Berlagak Pandai atau BODOH MACAM UMNO... tapi yang membuatkan benda ni jadi LAWAK ialah bila ada jugak Penulis-Penulis Blog Lucah nak menulis pulak tentang Hukum dalam Islam beb... kalau dah jadi Penulis Blog Lucah tulis aje lah Benda Lucah jangan lah lu orang GATAL-GATAL nak menulis pulak Bab-Bab Hukum dalam Islam demi menyokong pandangan Ustad-Ustad... Ulama' Tua dan Ulama' Muda.
Berbalik kepada Tajuk diatas gua teringat lah sebelum ini dimana AMANAT HADI yang dikatakan MENGKAFIR AHLI-AHLI UMNO oleh Ahli-Ahli Umno itu sendiri... sedangkan AMANAT HADI tak ada pun mengatakan yang Ahli-Ahli Umno adalah KAFIR... yang ada ialah SESIAPA SAHAJA yang MENOLAK HUKUM ALLAH boleh menjadi KAFIR... tapi ialah Siapa Yang Makan Cili Pasti Terasa Pedasnya dan kena minum air bagi mengurangkan rasa PEDAS tersebut beb.
Bila Keluar saja cerita berkenaan AMANAT HADI tersebut yang biasa nya Keluar dan DISENGSASIKAN apabila ianya menghampiri Pilihan Raya Umum (PRU) atau pun Pilihan Raya Kecil (PRK)... maka dikala itu SIBUK lah pulak Ustad-Ustad... Ulama' Tua dan Ulama' Muda memberikan Pandangan dia orang betapa SALAH dan boleh TERBALIK SEMULA kepada orang yang mengatakan AMANAT HADI adalah Betul walaupun sendiri yang keluar kan seolah-olah SUKA SANGAT jadi Kafir.
Dalam banyak-banyak Ustad-Ustad... Ulama' Tua dan Ulama' Muda  rasanya termasuk lah sekali si Nooh Gadut ni beb... ialah PUNASIHAT Majlis Agama Islam Johor DT lah kata kan... lu orang tahu aje lah macam mana GAYA CAKAP beliau semasa Kemera dan Microfon dah ada depan mata beliau... kah kah kah... cakap pun dah tentu lah bunyi macam Orang Meneran bagi Menegakan Hujah yang orang lain tak dapat nak menjawap kerana hanya beliau dan Kemera serta Microfon sahaja dikala itu.
Dikala itu berkata lah beliau bahawa TIDAK BOLEH Orang Islam mengatakan yang Orang Islam yang sebagai Kafir... ditakuti Perkara tersebut akan Berbalik kepada yang Menuduh... tapi hari macam gua Tak Percaya yang beliau berkata boleh menjadi Kafir dan Murtad kalau Mempertikaikan Keputusan Mahkamah Rayuan berkenaan ISU KALIMAH ALLAH... apa beliau ni SAKIT atau MABUK DAUN KETUM beb... atau pun beliau dah BUANG TEBIAT ke... kah kah kah !.
Apa pasal lah lu GATAL MULUT nak bercakap Nooh Gadut oiiii... kan lebih baik lu diam aje... sekarang siapa yang MALU beb... tak pasal-pasal lu dah jadi BAHAN JANAKA SIBER... kalau lu DIAM aje kan elok... orang pun tak ingat lu dan lu pun tak kena Umpat... ini tidak bila orang tak ingat lu... lu tak senang duduk dan GATAL MULUT supaya orang ingat... jangka-jangka sebelum ini lu LENA TIDUR sekarang dah jadi sebalik nya... habis lah KITAB-KITAB LAMA lu SELONGKAR untuk mencari DALIL... kah kah kah !.
Jangan nanti bila Dr. Asri mengajak lu BERDEBAT lu bermacam-macam ALASAN yang lu bagi... itu lah ini lah... gua tak Pasti TELOR Pemimpin Umno mana yang lu nak AMPU ni... nak kata Telor Ulul Amri Umno lu sendiri mahu ingat lah beliau ada Telor ke tidak... atau lu ni Lupa dan tersalah Ampu Telor kot Nooh Gadut... gua takut yang lu Ampu tu hanya Sarung Telor aje kerana Telor nya dah TAK ADA beb... lu baik pastikan betul ada atau tidak Telor Pemimpin Umno yang lu Ampu tu... kah kah kah !.
Gua cuma nak mengigatkan aje supaya lu jangan lupakan Sejarah 13 Mei 1969 dimana sebelum itu dikatakan yang Pemimpin Umno sebagai Pejuang Kemerdekaan... kalau dah nama nya Pejuang lu sendiri mahu ingat lah Nooh Gadut... tapi baru-bari ini sebuah Filem telah MEMECAHKAN TEMBELANG sebenar Pejuang-Pejuang yang ada didalam Umno... bila mengatakan yang Lim Kit Siang telah MENGENCINGKAN TIANG BENDERA UMNO yang bergambarkan KERIS TELANJANG tu... boleh Lim Kit Siang Mengencingkan Tiang Bendera Umno ya beb... kah kah kah !.
hemmmmm..... yang gua dengar menyokong kenyataan nooh gadut ni hanyalah dari penulis-penulis blog lucah... suara-suara merdu dari harussani... hassan ali jati belum lagi gua dengar beb... apa dia orang tengah cari dalil yang cukup kuat tapi tak jumpa-jumpa lagi kot... kah kah kah... A B U.

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA