Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Wednesday, April 10, 2013

ULAMA HARUN YAHYA YANG KAMI KENALI



Sesuatu yang tidak aneh , pabila akan diadakan PRU atau PRK dalam negara jakunku ni, sudah pastinya akan muncul kuman bakteria jahat berlagak selaku hero dalam media arus perdana. Mengenali seorang hamba Allah bernama Harun Yahya yang baru-baru ini termuncul dalam media utama talian hayat BN , maka  seharusnya kita merenungi dan mengingatkan tentang perintah Allah menerusi ayat 6 surah al-Hujrat :

"Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan. "

Beliau yang kelihatan lantang nak menyatakan untuk rakyat Malaysia menolak Pakatan Rakyat. Kami orang-orang Pasir Salak ingin mengemukakan beberapa persolan ....

Apakah beliau sedar apa yang beliau perkatakan ketika itu?
Sudah besar benarkan peranan dan dakwahnya dalam masyarakat setempat?

Yang SANGAT BELIAU INGATI : ...
Dimana perginya anda bersama sejumlah wang Pembangunan PASTI Felcra Bandar Seberang Perak (Changkat Lada) yang anda telah mengambilnya sejak 4-5 tahun lepas?
(inikah imej Ulama Pondok kiblat orang-orang UMNO)

Sejarahmu buruk di Parlimen Pasir Salak ini terutama imej anda dalam JK PASTI Kawasan & JK PASTI Changkat Lada. Tidak perlu kami aibkan lebih lagi , mari dan kembalilah bertaubat. Kita takkan dapat lari dari hukum dunia dan akhirat ALLAH.

UMNO BN menggunakan institusi pondok kini bagi mengatasi momentum TGNA yang menyatakan Undi PAS / PKR dapat pahala. Dan muncul dikatakan deklarasi pondok2 tahfiz Kedah bahawa Haram Undi PAS dan PKR. Lawak......

UMNO kalu berani suruhlah ahli Majlis Fatwa Kebangsaan berbuat demikian, menyatakan halal haramnya gerakan Parti Islam Semalaysia PAS ini....

Sungguh murah nilai maruahmu Harun Yahya dan beberapa kuncu2mu. Hoi... pi sound pimpinan UMNO dan BN tu yang jelas langgo perintah Allah dalam banyak isu. Aurat? Salam? Lesen judi? Rasuah?
(SIAPA YANG BOLEH DABIK DADA MENYATAKAN UMNO DAN BN SUCI DARI RASUAH)

Harun ... jadi Pelawak lagi baguslah....
 
ehsan ; Pas Pasir Salak.

1 comment:

  1. Try la call ustaz nih..
    Tgk sejauh mana kebenarannya..
    Nak ikut akidah nik ajis ke ahli sunnah wal jamaah?

    ReplyDelete


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA