Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, November 20, 2012

GEMPAR - AKU MURTAD KERANA AKU UMNO





Seorang artis terkenal tanah air yang juga ahli umno dan pemuda barisan nasional hari ini
telah mengaku murtad dan minta pandangan seorang ustaz, apakah anda tahu apa maknapengakuan sebegini berani? tim era pasca amat yakin dia secarasengaja mengaku dirinyaMurtad dan dalam keadaan sedar dia mengakuinya. 

Sedar atau tidak rukun murtad itu apa? makna kata apa yang membolehkan seseorang itumenjadi murtad? mengikut pandangan tim era pasca seseorang itu boleh menjadi murtad dengan sebab melakukan salah satu daripada tiga cara iaitu, sama ada dengan perbuatan,percakapan atau kepercayaan dalam hati secara sengaja.

kami merasakan patut azhar sulaiman ini  bertanya adakah boleh murtad jika sokong UMNObukan perlu untuk beritahu dia murtad kerana sokong UMNO, umum tahu hanya karat UMNOsaja akan berkata sedemikian tetapi jangan terlalu taksub UMNO sampai mengaku Murtad,Rosak artis tua Barisan Nasional ni,  gua rasa elok artis ini pergi perbaharui shahadah dia balik.

 Minta pembaca tarbiah pelakon umno ini, gua tidak tahu jika artis pegangan ahlul punnah wal ranah ini adalah kafir atau belum, tetapi dari pengakuan dia gua tahu dia murtad, macamsaiful bukhari azlan si taukey liwat, dia mengaku dia di liwat tapi tiada hukuman pada dia,Islam tiada tempat dalam undang undang negara sekular malaysia, gua sudah tanya dengan Pak Lah pasal mangkok ini murtad, Pak Lah kata hormati keputusansesiapa mahu murtad, Jamil Khir pun kata sudah meluluskan ramai murtad, gua rasa termasukAzhar Sulaiman ini sekali, gua tanya Mashitah dia kata ini tidak mengapa sebab darurat, tanya Mahathir lagi best, Mana boleh hukum dia sebab tiada dalam quran hukum hudud nih!cayalah umno! 1Malaysia ahli umno 400 ribu kristian, beratus ribu murtad!

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA