Homestay untuk di sewa

HOMESTAY UNTUK DI SEWA

Rumah Tradisional " d'Waris Inap Desa " ini sedia untuk menerima tempahan. Aras Bawah lobby, ruang rehat, bilik tidur 1, ruang makan, bilik air dan tandas 2 unit. Aras 1, bilik tidur 2 & 3 dan ruang rehat. Kadar sewaan RM200 semalam, lain-lain keperluan mengikut permintaan. Untuk tempahan hubungi 019-5783147, 019-4358117, 05-6311126 atau email ke gajahmenta@gmail.com. Lokasi di Lot 3216, Kampong Bandar Lama, Kg. Gajah.

Tuesday, October 9, 2012

PENIPU - APAKAH BENAR KENYATAAN INI?




Hanya untuk renungan dan fikir-fikirkan ..........................


Dalam satu kaji selidik baru-baru ini......daripada pungutan suara 29,000 wanita di 36 buah negara,, wanita negara Ghana berada di tangga pertama dengan 62 peratus wanitanya mengakui menipu teman lelaki dan suami mereka. Wanita negara Thailand di tangga kedua dengan 59 peratus dan yang paling menyedihkan wanita Malaysia berada di tempat ketiga (39 %).....wanita Russia (33%) di tangga keempat dan wanita Singapura di tahap kelima (19 %).

 Manakala lelaki Singapura pula dikatakan lelaki paling 'aktif'' melakukan seks haram di Asia......mempunyai 16 pasangan secara purata dalam kehidupan mereka.

Tidak mustahil ada yang dikalangan 39% itu adalah yang beragama Islam dan sudah tentu pejuang bangsa Melayu dan angkatan yang se'waktu' dengannya akan berasa bangga amat.

Para ulaa-mak tua dan muda tentu senyum meleret akan fenomena ini kerana apa yang di'tarbiah'kan oleh para pejuang bangsa dan pemimpin samada yang bersongkok hitam tinggi 2 inci mahupun yang lebih totok lagi iaitu setinggi 7 inci setengah dengan budaya hiburan melampau...budaya video seks lucah yang menjijikkan...budaya menyanjungi selebriti dan budaya "lu-lu...gua-gua...minyak dan air tidak bercampur dan jangan menjaga tepi kain orang" yang makin menjadi-jadi telah berjaya.

ehsan ; al-brangionline:

No comments:

Post a Comment


Jangan Lupa Berjuang Korbankan Masa Demi ISLAM TERCINTA